וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובבת בעלי חיים חשבה שהצילה קיפוד קטן וטיפלה בו - לפני שגילתה מהו באמת

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 16:40

חובבת בעלי חיים הצילה קיפוד תינוק שנמצא לאור יום ברחוב, לקחה אותו לביתה וניסתה להאכיל אותו במשך הלילה. רק למחרת היא גילתה מה היא הכניסה לבית שלה

קיפוד חולות לבן בספארי/צילום: באדיבות בספארי

חובבת בעלי חיים אנגלייה נותרה מובכת אחרי שניסתה להציל את מה שהיא חשבה שהוא גור קיפודים וגילתה רק למחרת מה באמת היא הכניסה לביתה. האישה מצאה את "הקיפוד" המסכן על המדרכה לאור יום, חשבה שהוא חולה ומפוחד, הרימה אותו בזהירות ולקחה אותו הביתה בניסיון לטפל בו עד שיתאושש. היא דאגה לו למקום חם, ניסתה להאכיל אותו במשך כל הלילה ללא הצלחה וביום למחרת כשראתה שהיצור הקטן לא מגיב היא לקחה אותו מיד לבית החולים לחיות בר המקומי כדי שייבדק ע"י איש מקצוע.

כשעובדת בית החולים, ג'נט קוצה, ניגשה לעזרתה, היא לקחה את "הקיפוד" לבדיקה וחזרה עם חדשות הרסניות: חובבת החיות בכלל לא הצילה גור קיפוד, מאחר שכדור המוך הקטן שאספה ברחוב היה למעשה... הכדור מהחלק העליון של כובע צמר. כן, האישה טיפלה במשך כמעט 24 שעות בפונפון שעשוי מצמר.

ג'נט, שעובדת בשמורת הטבע ובית החולים לחיות בר Lower Moss Wood שבקנוטספורד, צ'שייר, סיפרה שהאישה האלמונית מיהרה פנימה אל בית החולים ביום חמישי בבוקר עם קופסת קרטון מתחת לזרועה - ואמרה לה שהיא העבירה את הלילה בניסיון לפתות את "היונק התינוק" לאכול מצלחת קטנה של אוכל, ללא הצלחה.

הווטרינרית לקחה את קופסת הקרטון ובה ה"קיפוד" לבדיקה, אך כשהיא פתחה את המכסה, היא נדהמה לגלות שהחפץ חסר החיים שבתוכו אינו חיה בכלל. ג'נט סיפרה לתקשורת הבריטית: "זו הייתה הפנייה הראשונה של היום. הגברת נכנסה עם קופסה, היא אמרה שהיא מצאה את הקיפוד הזה על המדרכה והיה קר אז היא הרימה אותו. נבהלתי כי זה מוקדם מאוד בשנה לראות גורי קיפודים, אז קצת דאגתי".

אתם הייתם מבינים לבד?

היא הוסיפה: "לקחתי ממנה את הקופסה והובלתי אותה למיון, שהוא חדר נפרד. פתחתי את הקופסה ולא ממש האמנתי למה שאני רואה שם. חשבתי 'זה בהחלט לא קיפוד, אולי זה איזה סוג אחר של יצור רך?'. הרמתי אותו וברור שעם המשקל יכולתי להרגיש שזה לא קיפוד או חיה כלשהי. החזרתי אותו לקופסה, יצאתי ואמרתי לגברת 'זה בעצם כדור מכובע צמר'. היא הייתה מאוד נבוכה. היא שאלה 'את צוחקת איתי?'. היא הייתה מאוד מתוקה, שתבורך, הלב שלה היה במקום הנכון .היא לקחה ממני את הקופסה והלכה משם די מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

היא הוסיפה: "אני חשבתי שזה מצחיק אחר כך אבל לא כל כך האמנתי למה שאני רואה כי מבחינתי קיפוד הוא ללא ספק קיפוד. הייתי יודעת מיד לזהות לפי המשקל. כדור מכובע לא שוקל כלום, אבל המסכנה, היו לה כוונות טובות. אני לא חושבת שהיא תחזור על אותה טעות. אני חושבת שהיא תבדוק בפעם הבאה".

לכל מצילי בעלי חיים מתחילים אחרים שם בחוץ, ג'נט חילקה כלל זהב אחד בכל הנוגע לבטיחות קיפודים: "זה כלל זהב שקיפודים לא צריכים להיות בחוץ בשעות היום, במיוחד קטנטנים כאלה, אבל היא עשתה את הדבר הנכון לחלוטין - מלבד העובדה שזה לא היה קיפוד. בעיקר אם אתם מוצאים גור קיפוד בחוץ בשעות היום בשטח פתוח, בהחלט יש משהו לא בסדר ויש לקחת אותו למטפלים מקצועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully