וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע הירי בבקעה: 2 מהפצועים הם פעילים נגד הכיבוש

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 12:24

ארגון "מסתכלים לכיבוש בעיניים" התייחס לאירוע, ואמר כי השניים שהו שם במסגרת "פעילות הגנה על פלסטינים מפני אלימות מתנחלים". הוא הוסיף: "פעילי זכויות האדם הפועלים במציאות אלימה זו עלולים גם להיפגע. אנו גאים בהם". לפני חודש הותקפה פעילה אחרת ע"י פלסטינים

תיעוד פיגוע הירי לעבר אוטובוס תלמידים/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, הצלה ללא גבולות

שני הפצועים בפיגוע הירי הבוקר (חמישי) בבקעה הינם פעילי זכויות אדם ששהו באזור במסגרת פעילות של הארגון "מסתכלים לכיבוש בעיניים". מטעם הארגון נכתב על האירוע: "פעילי זכויות האדם הפועלים במציאות אלימה זו עלולים גם הם להיפגע. אנחנו גאים בפעילים".

"אנחנו מתנגדים התנגדות חריפה לכל אלימות כנגד אזרחים, לא כל שכן כנגד תלמידים", כתב הארגון. "יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מההקשר. בימים אלו, בחסות המלחמה בעזה, אנו עדים לעלייה בעוצמת והיקף דיכוי הפלסטינים בכל רחבי השטחים הכבושים בכלל ובאזור בקעת הירדן בפרט". לבסוף נכתב: "אירוע זה לא ימנע מאתנו להמשיך לפעול להגנה על הפלסטינים ולדרוש חופש ושוויון לכל יושבי הארץ. רק פיתרון הסכסוך יביא שלום וביטחון לכל יושבי הארץ הזו".

זירת הפיגוע בבקעת הירדן. הצלה ללא גבולות, אתר רשמי
זירת הפיגוע בבקעת הירדן/אתר רשמי, הצלה ללא גבולות

המחבל בפיגוע פתח באש לעבר אוטובוס ממוגן להסעת תלמידים וכלי רכב נוספים שנסעו בכביש 90. בעקבות כך, נפצעו שני הפעילים, אחד באורח בינוני והשני באורח קל, ונער כבן 13 נפצע קל מרסיסים. מצוד נפתח אחר החשוד בירי, לאחר שנמלט משם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לפני חודש פעילת הארגון הגר גפן הותקפה על ידי פלסטינים בצומת פצאל בבקעת הירדן. לאחר אותו אירוע פרסם הארגון פוסט בפייסבוק, בו טען כי מדובר בארוע פלילי של עבריינים פלסטינים, "שאינם קשורים לחלקאים ולפעילים הפלסטינים" עמם נמצא הארגון בקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully