וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידים ישביתו מחר את הלימודים בתיכונים

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 22:10

מוצעת התלמידים הארצית תשבית מחר את הלימודים בקריאה למשרד האוצר וארגון המורים להגיע להסכם ולסיים את העיצומים. "זוהי שביתת אזהרה, הנוער זקוק למערכת יציבה"

מועצת התלמידים והנוער הארצית תשבית מחר (חמישי) את הלימודים בתיכונים, בקריאה למשרד האוצר וארגון המורים להגיע להסכם ולסיים את העיצומים. התלמידים, יחד עם הנהגת ההורים, יזמו למחר ישיבה בנושא "עיצומי ארגון המורים" בוועדת החינוך של הכנסת, בטענה כי אלו פוגעים שוב ושוב בשגרת הלימודים ובפעילות הערכית.

"זוהי שביתת אזהרה, אנו נשבש את סדר היום הציבורי על מנת לשים סוף לדחייה הממושכת של חתימה על ההסכם", אמרה ספיר מוספי, יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית. "כבר שנתיים שהתלמידים לומדים תחת עיצומים, ועכשיו בתקופת המלחמה הנוער זקוק למערכת יציבה בה הוא יכול ללמוד כמו שצריך ובה הוא יוכל לקבל כלים לאזרחות דרך טיולים ומסעות. לא נפסיק לפעול עד שתובטח היציבות, גם לשנים הבאות".

יו״ר ארגון המורים, רן ארז, 21 ביוני 2023. אבשלום ששוני, פלאש 90
"שביתת אזהרה". יו"ר ארגון המורים רן ארז/פלאש 90, אבשלום ששוני

בתחילת החודש הבהיר יו"ר ארגון המורים רן ארז, על רקע המשא ומתן המתעכב עם משרד האוצר, כיי המורים יפסיקו לתת ציונים.

לדבריו, "מורים פונו לכל מיני מקומות, בתי ספר התפרקו. מנצלים אותנו, סוחטים אותנו, הם חושבים שאם יש מלחמה ואנחנו אנשים מצפוניים, אנחנו נשב בשקט, אבל המצפון שלנו מחייב אותנו גם לפעול למען המורים והתלמידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully