וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני היציאה לפגרה: הפגנת ענק מול הכנסת בקריאה לבחירות

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 19:20

ארגוני המחאה יעלו ביום ראשון לירושלים בדרישה לפזר את הכנסת ולקבוע מועד לבחירות: "קביעת מועד לבחירות היא הדרך היחידה, לאור התנהלות הממשלה עד כה, להחזרת החטופים". בין הנואמים יהיו נציגים ממשפחות שכולות

הפגנת ענק תתקיים ביום ראשון בשעה 18:30 מול הכנסת, בדרישה לקבוע מועד לבחירות. המפגינים ידרשו את החזרת המנדט לעם עוד השנה, "על מנת שתכהן ממשלה שתזכה לאמון העם, בתקופה הקשה והמאתגרת ביותר בתולדות המדינה".

מטה "חופשי בארצנו", לצד עשרות ארגוני מחאה, ארגונים אזרחיים וחברתיים, ואלפי מפגינים מכל הארץ, צפויים להתייצב לאורך כל השבוע מול הכנסת. בין הנואמים בהפגנה יהיו נציגים ממשפחות שכולות, ארגוני חברה אזרחית, אנשי עסקים ונבחרי ציבור.

הפגנה מחוץ לביתו של ח"כ משה סעדה כחלק מליל מחאות מול בתיהם של חברי כנסת 06 ביולי 2023. ללא, אתר רשמי
הפגנה מחוץ לביתו של ח"כ משה סעדה כחלק מליל מחאות מול בתיהם של חברי כנסת 06 ביולי 2023/אתר רשמי, ללא

ערן שוורץ, מנכ"ל חופשי בארצנו: "ממשלת ישראל מסכנת את המשך קיומה וביטחונה של המדינה - הגיע הזמן לפרק את הממשלה וללכת לבחירות עכשיו. כאזרחים נאמנים למדינת ישראל, איננו יכולים עוד לעמוד מנגד אל מול חוסר התפקוד וחוסר האחריות של הממשלה הנוכחית. הגיע הזמן להחזיר את המנדט לידי האזרחים, שייבחרו את המנהיגים שיקדמו את האינטרסים של כלל הציבור בישראל, ולא רק של קבוצות אינטרס צרות וסקטוריאליות.

"לאחר האסון הגדול בתולדות המדינה, ולצד חוסר היכולת של הממשלה לקבל החלטות קשות, אך נדרשות - ובראשן השבת החטופים ודאגה לביטחון אזרחי המדינה, אנו קוראים לחברי הכנסת מכל המפלגות להתעלות מעל האינטרסים הפוליטיים, לפעול באחריות לאומית ולהביא לפיזור מיידי של הכנסת כדי לצאת לבחירות עכשיו. החלפת הממשלה שכשלה היא תנאי הכרחי ובסיסי להשבת האמון בין המדינה ואזרחיה ולבניית העתיד הנדרש בתקופה מורכבת זו. קביעת מועד לבחירות, היא הדרך היחידה, לאור התנהלות הממשלה עד כה, להחזרת החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully