וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרוע המקומית של "האחים המוסלמים": זהו הארגון שהותקף בלבנון

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 16:04

לפחות שבעה מחברי הזרוע הצבאית של אל-ג'מאעה אל-אסלאמיה, שהוקמה לאחר פרוץ מלחמת לבנון הראשונה, נהרגו בתקיפה של חיל האוויר. מאז תחילת הלחימה בגבול הצפון ובעזה, הארגון הסוני הקיצוני השתתף בכמה מטחי רקטות לעבר ישראל, בחסות חיזבאללה

מטח כבד לעבר הצפון, 27 במרץ 2024/27א'

הארגון הסוני הקיצוני אל-ג'מאעה אל-אסלאמיה - הזרוע הלבנונית של "האחים המוסלמים" - ספג הלילה פגיעה קשה בתקיפה של חיל האוויר בדרום המדינה, כשלפחות שבעה מחבריו נהרגו מפגיעה במבנה בעיירה אל-הבאריה.

כלי תקשורת המזוהים עם חיזבאללה טענו כי הותקף מבנה של ארגון סיוע וצדקה אסלאמי, אך בישראל אמרו כי היעד היה אל-ג'מאעה אל-אסלאמיה, שהזרוע הצבאית שלו - כוחות אל-פג'ר - הייתה מעורבת בכמה שיגורי רקטות ופיגועים נגד ישראל מאז תחילת הלחימה הנוכחית.

המחוסלים בלבנון 27 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שבעת חברי הארגון שנהרגו בתקיפות הלילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הזרוע הצבאית, שהוקמה עם תחילת מלחמת לבנון הראשונה ב-1982, הייתה רדום יחסית עד לפרוץ מלחמת עזה ב-7 באוקטובר. למרות ההבדלים האידיאולוגיים בינו לבין חיזבאללה השיעי, הם משתפים פעולה נגד ישראל.

"אנחנו לא בתיאום מוחלט עם חיזבאללה", אמר בכיר הארגון באסם חאמוד בריאיון לעיתון האמירתי "דה נשיונל" באוקטובר. "יש לנו מחלוקת איתם בכמה עניינים, אבל אנחנו יחד מבחינת ההתנגדות לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully