וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל ביישוב של ההרוג מירי חיזבאללה לצפון: "זאהר בשארה עבד קשה כל חייו"

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 13:23

מועצת עין קיניה שברמת הגולן ספדה לבן היישוב, שמצא את מותו במקום עבודתו בקריית שמונה, שספג פגיעה ישירה מטיל חיזבאללה. בשארה פוטר מעבודתו עם תחילת המלחמה, וחזר לעבוד לפני שבוע. "לאחרונה סיים לבנות את ביתו, אך לא זכה להיכנס אליו"

מטח כבד לעבר הצפון, 27 במרץ 2024/27א'

במועצת עין קיניה שברמת הגולן ספדו היום (רביעי) לזאהר בשארה, שנהרג מפגיעה ישירה של טיל בבניין באזור התעשייה קריית שמונה. "זה יום קשה לעין קיניה", אמר ואיל מוגרבי, ראש המועצה. "בשארה היה בחור שעבד קשה כל חייו. לאחרונה סיים לבנות את ביתו, אך לא זכה להיכנס אליו". בשארה, בן 38, הותיר אחריו הורים, אחות וארבעה אחים.

"בבוקר שמענו שיש נפילות בקרית שמונה, והתחילו שמועות שיש פצוע מעין קיניה. כעבור זמן קצר השמועות התאמתו והתבשרנו על מותו של זאהר בשארה", סיפר מוגרבי על אירועי הבוקר.

עוד סיפר על בשארה, כי עד לפני חמש שנים עיבד את שטחי החקלאות של משפחתו, ואז החל לעבוד בעסק לשיווק חומרי בניין בקרית שמונה. "כשהתחילה המלחמה הוא פוטר מהעבודה ורק לפני שבוע חזר לעבוד, והיום קרה האסון הנורא".

זאהר בשארה שנהרג על ידי שיגור רקטות וטילים בקריית שמונה. צילום: לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
"עבד קשה כל חייו". זאהר בשארה/עיבוד תמונה, צילום: לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשארה נהרג מפגיעה ישירה של טיל ששוגר במטח כבד מלבנון לעבר יישובי הצפון. חיזבאללה לקח אחריות על הירי. צוות מד"א שהוזעק למקום חילץ אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully