וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הירי הקשה לקריית שמונה - התושבים זועקים: "לא דואגים לביטחון שלנו"

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 10:27

אחת מהנפילות גבתה את חייו של צעיר בן 38, עובד באזור התעשייה בעיר. נפילה אחרת חירבה מעונות סטודנטים - ימים ספורים לפני סיום עבודות השיפוצים. "לא נראה לי שהמדינה עושה צעדים שיבטיחו חזרה בביטחון לבתים שלנו", התרעמו התושבים המודאגים. "נחזור בלי שיהיה שינוי"

מטח רקטות נרחב לקריית שמונה/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

קריית שמונה ידעה היום (רביעי) את אחד הבקרים הקשים מתחילת המלחמה - עם מטח כבד שנורה לאזור ובמסגרתו זוהו כמה נפילות. אחת מהן גבתה את חייו של זאהר בשארה, בן 38 מעין קיניא, כפר דרוזי ברמת הגולן, שעבד באזור התעשייה בעיר. נפילה אחרת פגעה במבנה מעונות סטודנטים - ימים אחדים לפני שהסתיימו בו עבודות השיפוצים. "על פי תמונת המצב הנוכחית לא נראה לי שמדינת ישראל וצה"ל עושים צעדים שיבטיחו חזרה בביטחון לבתים שלנו", הזדעק רז מלכה, סטודנט, תושב ק"ש שמאז תחילת המלחמה מתגור בהרצליה." אין שום ראיה אסטרטגית, אין מדיניות ברורה ואנחנו רק מגיבים לפעולות של חיזבאללה וחוזר חלילה. אנחנו כבר חמישה חודשים מחוץ לבתים שלנו. יצאנו מהעיר בגלל החשש שאצלנו יקרה מה שקרה בדרום, אבל זה נראה שאנחנו נחזור הביתה בלי שהיכולות של חיזבאללה נפגעו ובלי שיובטח לנו ביטחון.",

דודו סלמה, עובד עיריית קריית שמונה, שנשאר בעיר, סיפר על הבוקר הקשה: "היו שלושה מטחים אחד אחרי השני. מיתמר עשן מתוך העיר. זה בהחלט לא בוקר שיגרתי במלחמה, די נדיר שיורים בשעות כאלו. הרבה זמן כבר לא היה ירי בשעות הבוקר",אמר. "אני בכל מקרה פה בעיר, ממשיך לעבוד ולא מתכוון לעזוב את הבית. אנחנו עושים עבודות גינון, שותלים פרחים, מטפלים במפגעים שונים וכמובן מטפחים את את הפארק העירוני ואת נחל עין זהב. אנחנו גם תולים דגלים כדי לשפר את האווירה".

פגיעה ישירה של רקטה בקריית שמונה 27 במרץ 20247. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פגיעה ישירה של רקטה בקריית שמונה 27 במרץ 20247/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פרוייקט מעונות סטודנטים בקריית שמונה 27 במרץ 2024. נתיב אוחנה, אתר רשמי
פרוייקט מעונות סטודנטים בקריית שמונה 27 במרץ 2024/אתר רשמי, נתיב אוחנה

"זו ממש מלחמה. היו פה עשר דקות של מטחים חזקים מאוד ויש נפילות בתוך העיר", דיווח תושב קריית שמונה תמיר דוידוביץ'. "אני חושב שזו תגובה שלהם לחיסול המחבלים שהיה בלילה. נראה איך ימשיך היום הזה".

התקיפה הגיעה שעות לאחר שחוסל בדרום לבנון מחבל בכיר המשויך לארגון טרור שקידם פעילות נגד ישראל. דובר צה"ל עדכן כי מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי במרחב אל-הבריה שבדרום לבנון - ובו חוסל המחבל הבכיר, חבר בארגון הטרור "הגמעה איסלאמיה", ואיתו מחבלים נוספים ששהו במבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully