וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוואות לקניית רכב - ללא ידיעת הרוכש: 7 חברי כנופיה חשודים בהונאה של יותר מ-45 אזרחים

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 5:02

החשודים, שמקושרים לארגון פשע, נהגו לקחת פרטי חשבון בנק מלקוחות שביקשו לבדוק אפשרות למימון רכישת כלי רכב - ולקחו שלא בידעתם הלוואות רבות בסכום כולל של 5 מיליון שקלים. הקורבנות גילו כי רכשו בשמם רכבים רק לאחר שקיבלו דרישות תשלום

בווידאו: נשים לקחו קצבאות נכות בסך מיליוני שקלים בזמן שתועדו עושות כושר וסחרו בסמים/דוברות משטרת ישראל

שוטרי המחוז הצפוני עצרו אתמול (שלישי) כנופיה המונה שבעה חשודים בחשד להונאה של מעל 45 אזרחי פבסכום מצטער של חמישה מיליון שקלים. החקירה במחלק הונאה נפתחה נגד החשודים, תושבי אום אל פחם, משהד, באקה אל-גרביה, מעלה עירון וחולון, בעקבות תלונות רבות של אזרחים שטענו שרימו והונו אותם.

מהחקירה עולה כי שבעת החשודים מקושרים לארגון פשע והם הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט לבקשת המשטרה.

מעצר שבעה חברי כנופיה שהונו 45 בני אדם בסכום של 5 מיליון שקלים. 27 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
החשודים - תושבי אום אל פחם, משהד, באקה אל-גרביה, מעלה עירון וחולון/דוברות משטרת ישראל

החקירה נוהלה תחילה באופן סמוי, וממנה עלה כי הקורבנות הגיעו למגרש רכב ביישוב איכסאל ובכפר כנא כדי לקנות רכב חדש - ושם נדרשו למסור פרטי חשבונות בנק ואשראי לכאורה לצורך בדיקת מימון לקניית הרכב.

אולם, החשודים נהגו למסור לקורבנות שלאחר בדיקה מול חברות המימון - הם לא זכאים למימון. אך במקביל, מקימים במרמה הלוואה על שם הקורבן ללא ידיעתו. כלי הרכב נרשמו על הקורבנות אך לא הועברו אליהם ונשארו בשימוש הכנופייה. הקורבנות גילו את הקמת הלוואות ואת רישומי הרכב על שמם רק לאחר דרישות תשלום המופנות מחברות המימון השונות או לאחר קבלת דוחות תנועה או דרישות תשלום מכביש 6.

כאמור, אתמול החקירה הפכה לגלויה והחשודים נעצרו. במסגרת המעצרים, נתפס רכב יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים - שככל הנראה שימש את אחד מחברי הכנופיה, ונתפסו ממצאים נוספים להמשך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully