וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקוקים ואבנים נזרקו לעבר גן ילדים ברמלה; החשוד: נער בן 13 תושב העיר

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 3:08

"מי מבטיח שבפעם הבאה הנפץ לא יפגע, שהאבן לא תפגע בראש שלו?", מסרה אם לילד במעון בשכונת עמישב - על מה שהתושבים במקום מכנים אוזלת יד של המשטרה. לטענתם, מדובר במקרה ה-3. "קוראים לשר לביטחון לאומי בן גביר להגיע לסיור בשכונה", זעמו התושבים

בווידאו: אוטובוס של תלמידות אולפנה נרגם באבנים, בדרכן לאילת/צילום: איילת פפר, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

משטרת מחוז מרכז, עצרו נער כבן 13, תושב העיר, בחשד שזרק זיקוקים ואבן לעבר גן ילדים בשכונת עמישב בעיר - כך דיווחו אמש (שלישי) במשטרה. שוטרי תחנת רמלה, שפתחו בחקירת האירוע, עיכבו את הנער בחשד לביצוע המעשה. באירוע, לא היו נפגעים.

לטענת תושבים בשכונת עמישב, מדובר כבר על המקרה השלישי של זריקת אבנים לתוך שטח המעון בתקופה האחרונה - מה שהביא תושבים לקיים הפגנה מחוץ לנקודת שיטור בעיר ביום שישי האחרון.

"לא יודעת איך אני יכולה לשלוח את הילד שלי למעון כזה", זעמה אם לילד במעון. "מי מבטיח שבפעם הבאה הנפץ לא יפגע, שהאבן לא תפגע בראש שלו? אבנים הורגות. נפצים זה סכנת חיים".

סגר בשכונת עמישב, רמלה, 10 ביולי 2020. ניב אהרונסון
שכונת עמישב, רמלה. ארכיון/ניב אהרונסון

ממנהל תושבי שכונת עמישב בעיר נמסר בעקבות האירוע: "אין ביטחון במרכז מדינת ישראל. דרשנו שוב ושוב הגברה של הנוכחות המשטרתית ונותרנו ללא מענה. מדובר בחיים של הילדים שלנו, זה לא פינוקים. משטרת ישראל חייבת להתאפס על עצמה ולעצור את הכאוס הזה ברחובות ברמלה. קוראים לשר לביטחון לאומי בן גביר להגיע לסיור בשכונה ולראות את המציאות מול העיניים".

ממשטרת ישראל מסרו בתגובה: "עם קבלת הדיווח למשטרה, נפתחה חקירה, במסגרתה בוצעו פעולות חקירה ועוכבו מספר קטינים בליווי הוריהם בחשד למעורבות במעשים. בנוסף, מבוצעות פעולות מניעה ונוכחות מוגברת להקניית בטחון לתושבי השכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully