וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר 2 אוהדי הפועל ת"א שחשודים במעורבות בתקיפה הקשה בהיכל שלמה

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 2:26

דניאל גרינברג, בן 24 מרמת גן, ומתן צברי בן 38 מתל אביב - נעצרו שלשום, ולבקשת המשטרה, מעצרם הוארך ב-3 ימים נוספים. עד כה, המשטרה עצרה 4 חשודים באירוע האלימות הקשה לאחר משחק הכדורסל בין הפועל ת"א להפועל חיפה. "אלוהים יודע מה הביא אותם להתנהג בכזו אלימות"

דריבל, 19.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (שלישי) את מעצרם של שני אוהדי הפועל תל אביב ב-3 ימים נוספים. דניאל גרינברג, בן 24 מרמת גן, ומתן צברי בן 38 מתל אביב - נעצרו אתמול. הם חשודים שלקחו חלק באירוע התקיפה החמור שהתרחש לפני כמה ימים נגד אוהד הפועל חיפה בהיכל שלמה לאחר משחק הכדורסל בין שתי הקבוצות.

צברי בעל עבר פלילי ואילו גרינברג אינו הורשע בעברו אך הוא נחקר במשטרה בחשד לעבירות של הפרת שלום הציבור ונשיאת נשק שלא כדין. עד כה, המשטרה עצרה ארבעה חשודים באירוע האלימות הקשה. בית המשפט האריך היום את מעצרם של שלושה מהם - השלישי הוא נער שנעצר בליל האירוע. מעצרו של החשוד הרביעי הוארך עד מחר.

אוהדים של הפועל תל אביב תוקפים אוהד של הפועל חיפה. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
עד כה, נעצרו 4 חשודים במעורבות באירוע האלימות - נער ושלושה גברים/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

במסגרת אירוע האלימות הקשה של אוהדי הכדורסל, הם נצפו מכים באלימות קשה אוהדים מהקבוצה היריבה, תוך שימוש במקלות, כסאות, חגורות וחפצים נוספים. במהלך האירוע פונה מהמקום אוהד שנפצע בראשו ונזקק לטיפול רפואי בבית החולים.

"החשודים ועוד אחרים החלו לתקוף אוהדים של קבוצה אחרת בצורה אלימה ואגרסיבית שאלוהים יודע מה הביא אותם להתנהג בכזו אלימות", טען נציג משטרת ירקון רנ"ג יוני הירשהורן. "ישנן פעולות נוספות שצריך לבצע וחשודים נוספים שצריך לעצור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדים של הפועל תל אביב תוקפים אוהד של הפועל חיפה. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
״אירוע אלים ואגרסיבי - אלוהים יודע מה הביא אותם להתנהג כך״/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

מפקד מרחב ירקון, תנ"צ איתן מנשה, הטיל את ניהול החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב ירקון, החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים. במשטרה מסרו: "נגלה אפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג שהוא, לרבות במגרשי הספורט, ונפעל למצות את הדין עם פורעי החוק".

עו"ד יפעת כהן, שייצגה את החשודים, טענה כי קשה לזהות את החשודים בסרטון בו הם מתועדים לכאורה. "אנו בתיק של בלבול מאוד גדול", טענה בדיון עו"ד כהן. "אני לא יודעת שזה הוא, אף אחד לא יודע מי תקף. האירוע חמור מאוד, מעורבים 20 אנשים, השאלה אם השניים הם אלה שתקפו. אולי היו באירוע ולא תקפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully