וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: מגיע באישון לילה, מניח מטען נפץ - ונעלם

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 22:17

חקירת המשטרה נפתחה בעקבות פיצוץ רכבה של עורכת דין בשכונת מגורים בחדרה לפני כשבועיים. הפיצוץ הוביל לחשיפת מנגנון פשע, 100 אלף שקלים הוחרמו מחשוד מרכזי. מאז נמצאו גם אמצעי לחימה, הוחרמו רכבי יוקרה, ושני חשודים נעצרו, שניהם מוכרים למשטרה

בוידאו: תיעוד: החשוד מגיע על קורקינט מניח המטען ונעלם/מערכת וואלה!

רכב ששייך לעורכת דין התפוצץ לפני כשבועיים בעודו חונה בשכונת מגורים בחדרה. נזק כבד נגרם לרכב, ולרכבים שחנו סביבו. שוטרי תחנת חדרה של מרחב מנשה פתחו בחקירת המקרה, כוח משטרה שהוזעק למקום הפיצוץ החל באיסוף ראיות ובפעולות חקירה נוספות.

עם התקדמות החקירה, שוטרי ובלשי תחנת חדרה יחד עם לוחמי מג"ב פשטו על בתיהם של חשודים בפרשה. המשטרה גם עצרה שני חשודים עיקריים בפרשה, בני 26 ו-47, שניהם מוכרים למשטרה. בפשיטה על בתיהם של העצורים מצאו השוטרים אמצעי לחימה, וכ-100 אלף שקלים במזומן. כמה רכבי יוקרה שאותרו הוחרמו. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש מחר המשטרה להאריך את מעצר החשודים בבית המשפט.

רכבי יוקרה, נשק וכסף שנתפסו בבתיהם של החשודים בשרון. דוברות משטרת ישראל
רכבי יוקרה שהוחרמו מהחשודים/דוברות משטרת ישראל
רכבי יוקרה, נשק וכסף שנתפסו בבתיהם של החשודים בשרון. דוברות משטרת ישראל
נשק שנמצא בביתהם של החשודים/דוברות משטרת ישראל
רכבי יוקרה, נשק וכסף שנתפסו בבתיהם של החשודים בשרון. דוברות משטרת ישראל
כסף שנתפס בבתיהם של החשודים/דוברות משטרת ישראל

הפיצוץ העז החריד את השכונה, שתושביה סברו תחילה שמדובר שנחתה רקטה באזור. אולם במהרה התברר שהרקע לאירוע פלילי. "בדיוק התעוררתי לצאת לעבודתי כשלפתע שמעתי פיצוץ ממש חזק", תיאר תושב השכונה לפני כשבועיים. "הייתי בטוח שמדובר בטיל שנחת בבניין. לא היתה אזעקה אז יצאתי למרפסת והסתכלתי תחילה לשמיים לראות אם יש יירוטים. אז ראיתי רכב בוער, והבנתי שזה כנראה אירוע פלילי נקודתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully