וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שצה"ל הסיג את הלוחמים: כתובות חמאס וצלבי קרס רוססו בחווארה

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 9:14

כתובות נאצה נגד יהודים רוססו בציר חווארה, ארבעה ימים בלבד לאחר שהוחלט להסיג את כוחות שאבטחו את הכביש. מטה נלחמים על החיים: "להחזיר במיידי את הנוכחות הצבאית לכפר"

יורה צרור ונמלט: תיעוד הפיגוע בחווארה שבו נרצחו אב ובנו/מצלמות אבטחה

פלסטינים ריססו הלילה (בין שני לשלישי) צלבי קרס וכתובות של חמאס וג'יהאד אסלאמי, על עמדות ששימשו את לוחמי צה"ל לאבטח את ציר חווארה. רק בשבוע שעבר הוחלט בצ"הל להסיג את פלוגת הלוחמים ששהתה במקום באופן קבוע.

במטה "נלחמים על החיים", שמוביל את המחאות ביו"ש נגד הטרור, מסרו כי הוצאת הכוחות מהכפר בוצעה "בניגוד להבטחה מפורשת של הצבא לתושבים לפני ימים בודדים, לפיה הכוח הצבאי שמאבטח את הציר לא יוסר". בתוך כך, ביממה האחרונה נזרקו אבנים לעבר רכבים יהודים שנסעו בכביש עוקף חווארה שנסלל לאחרונה. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לאחד הרכבים שספג אבן גדולה בשמשה הקדמית.

כתובות חמאס וצלבי קרס רוססו בחווארה. 26.03.2024. מטה נלחמים על החיים, אתר רשמי
כתובות חמאס וצלבי קרס רוססו בחווארה. 26.03.2024/אתר רשמי, מטה נלחמים על החיים
כתובות חמאס וצלבי קרס רוססו בחווארה. 26.03.2024. מטה נלחמים על החיים, אתר רשמי
כתובות חמאס וצלבי קרס רוססו בחווארה. 26.03.2024/אתר רשמי, מטה נלחמים על החיים

"כמה שמערכת הביטחון תנסה להתכחש ללקחי העבר, תבוא המציאות ותטפח על פניה", מסרו במטה "נלחמים על החיים", הוסיפו: "במשך שנים אנו אומרים מעל לכל במה שהיכן שלא תהיה נוכחות והתיישבות יהודית יהיה טרור, והנה כאן - ארבעה ימים בלבד אחרי שצה"ל נטש את הכפר - המחבלים כבר פועלים בחופשיות ומרססים כתובות טרור על עמדות צה"ל עצמן".

לדברי המטה, "הסיבה היחידה שבתחילת המלחמה לא התפרצה מלחמה גם ביו"ש, היא הנחישות והנוקשות שהפגינו כוחות המילואים שהוצבו בשטח כנגד האויב, וצמצום מרחב התנועה שלו שהקשה על ביצוע פיגועים והבהיר לערבים שמה שהיה הוא לא מה שיהיה.

"הסרת המחסומים, פתיחת הצירים והסגת כוחות מהכפר הם מסוכנים לא רק ברמה המקומית, אלא משדרים לאויב חולשה ותבוסתנות. אנו קוראים לצה"ל להשיב עוד היום את הכוחות והמחסומים שהוסרו, ולאפשר ללוחמים לפעול בצורה מלאה ונחושה כנגד האויב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully