וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה אמיר מיחידה 750": התחזה לאיש שב"כ ודרש מקצינת משטרה לשחרר עצור

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 23:37

כתב אישום הוגש נגד אמיר רובינשטיין שפנה בהודעה לראש שלוחת תביעות ומעצרים והציג עצמו כאיש ביטחון, תוך שהוא כותב לה לשחרר עצור. לנאשם מיוחסות עבירות של התחזות לעובד ציבור והטרדה באמצעות כלי תקשורת. "אבקש לתת הסכמה לשחרור לאלתר ללא תנאים", כתב בהודעתו

יחידת התביעות בלהב 433 הגישה לבית המשפט השלום ראשון לציון כתב אישום נגד אמיר רובינשטיין, תושב העיר בן 59 בגין ביצוע עבירות של התחזות כעובד ציבור, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, הטרדה באמצעות כלי תקשורת.

על פי כתב האישום, בחודש נובמבר 2022 שלח הנאשם הודעת וואטסאפ לראש שלוחת תביעות ומעצרים במחוז מרכז וכתב לה "צהריים טובים, כאן אמיר רבין מ-750 בשב"כ. אני פונה אלייך בעניין ר.פ המיוצג על ידי הסנגוריה הציבורית. אבקש לתת הסכמה לשחרור לאלתר ללא תנאים. נא לעדכן, תודה".

בתגובה להודעה, השיבה הקצינה כי עליו לפנות בצינורות המקובלים, כגון, דרך ראש היחידה. לאחר מכן, ביקש הנאשם את מספר הטלפון של ראש היחידה, הכתובת שלה וצירף סרטון "באה אליכם" של מירי מסיקה.

כמה שעות לאחר מכן התייצב הנאשם במשרדי היחידה, הציג עצמו כאיש שב"כ ודרש את שחרורו של העצור המדובר. שוטרי היחידה שהבחינו במתרחש וחשדו שמדובר במתחזה עיכבו את הנאשם לחקירה בתחנה, במהלכה איים על חוקרת "את צוחקת אל תדאגי, מישהו היום יאכל את הכובע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully