וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד צעיר מלוד: הגיע עם אופניים לגינות ציבוריות בעיר - וגנב טלפונים של ילדים

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 20:42

תלונות נוספות הוגשו נגד הנאשם, בן 25, במשטרה. וכתב האישום שהוגש נגדו כולל 12 מקרים של גניבות מכשירי סלולר ואופניים מילדים ונערים. בכולם פעל עם דפוס פעילות דומה: הגיע למקום שבו התרכזו ילדים ונערים, לקח את התיק שבו ריכזו את המכשירים שלהם ונמלט על אופניו

בווידאו: אכיפה משטרתית על שימוש במכשירים סלולרים בנהיגה/צילום: דוברות משטרת ישראל

שוטרי מחוז מרכז עצרו תושב לוד, כבן 25, נאשם ששדד באופן סדרתי טלפונים ניידים מילדים ונערים ששיחקו במגרשי ספורט וגינות ציבוריות בעיר. החקירה בתחנת כפר סבא נפתחה לאחר קבלת דיווח על אירוע גניבה ממספר תלמידי בית ספר ששיחקו במגרש כדורסל - אולם תלונות נוספות הוגשו נגד הצעיר והתמונה לגבי מאפייני פעולתו התבררה.

הנאשם נהג להגיע על גבי אופניים חשמליים למקומות שבהם התרכזו נערים וילדים בגילי 13-9, כמו גינות ציבוריות ומגרשי ספורט שסמוכים לבתי הספר בעיר - ולגנוב את המכשירים הסלולריים ולגנוב את התיק שבו ריכזו הילדים את המכשירים שלהם. אז, היה נמלט מהמקום על גבי אופניו.

גניבה של סלולר כייס. ShutterStock
גניבה של סלולר כייס/ShutterStock

מהחקירה עלה כי בנוסף גנב הנאשם שני אופניים חשמליים יוקרתיים בשווי אלפי שקלים מנערים. עם התקדמות החקירה, ביצעו שוטרי התחנה פעילות יזומה לאיתורו - זאת לאחר שהתקבל דיווח על חטיפת מכשיר טלפון מקטין ועצרו אותו כעבור מרדף קצר, כשברשותו המכשיר שנגנב ואופניים חשמליים - אף הן גנובות.

מעצרו של הנאשם הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור הגישה נגדו יחידת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין 12 מקרים של גניבות מכשירי סלולר ואופניים מילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully