וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד חריג תופס תאוצה ברשתות הפלסטיניות: לוחם דורש מילד פלסטיני לפשוט את חולצתו

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 20:04

מבירור שנערך באוגדת איו"ש, עלה כי האירוע התרחש לפני כמה חודשים בחברון. כוח מילואים הוקפץ לאזור לאחר דיווח על ילד שזרק אבנים ואיתר אותו נכנס לחנות. אז, דרש ממנו הלוחם לפשוט את חולצתו - לאחר שעליה הודפס סמל שמזוהה עם הג'יהאד האסלאמי. צה"ל: "אירוע חמור מאוד"

תיעוד מחברון: חייל מוריד חולצה שעליה נשק מילד פלסטיני/מערכת וואלה!

תיעוד שתופס תאוצה בימים האחרונים ברשתות הפלסטיניות מציג לוחם צה"ל שדורש מילד פלסטיני להוריד חולצה עם ציור של נשק. התיעוד החריג הובא לידיעת המפקדים באוגדת איו"ש - שביררו את המקרה. בדובר צה"ל מסרו: "מדובר באירוע חמור מאוד שעומד בניגוד לערכי צה"ל ופקודותיו. האירוע יטופל בהקדם".

מהבירור עלה כי האירוע שהתרחש לפני מספר חודשים ובו היה מעורב כוח מילואים במרחב חברון. הכוח הוקפץ לאירוע לאחר דיווח על ילד שהשליך אבנים. לאחר בדיקה שעשו במקום, איתרו את הילד נכנס לחנות סמוכה ודרשו ממנו להוריד את החולצה שלבש - חולצה בצבע שחור עליה ציור רובה מסוג M-16.

הציור שהוצג על חולצתו של הילד הפך בשנים האחרונות לסמל של ארגון הג'יהאד האסלאמי -תחילה במחנה הפליטים ג'נין, אך התפשט בכל רחבי יהודה ושומרון. מבירור שקיימו מפקדים בגזרת חברון עולה כי חייל המילואים סיים את שירותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully