וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בפקק: צוות מד"א יילד אישה בתוך רכבה

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 18:03

יפית ובעלה נסעו לבית החולים על מנת ללדת כשנתקעו בפקק תנועה בלוד. יפית חשה צירי לידה חזקים והם עצרו בצד הדרך. צוות מד"א שהוזעק למקום, חובש על אופנוע ופרמדיק, הגיע במהירות ויילד את יפית בתוך הרכב

פרמדיק וחובש מיחידת האופנועים של מד"א ילדו אישה שכרעה ללדת ברכב בפקק תנועה בלוד. יפית (טרוייה) ובעלה נסעו לבית החולים על מנת ללדת כשנתקעו יחד עם הרכב בפקק. יפית הרגישה שהיא עומדת ללדת, הם עצרו בצד הדרך והתקשרו למוקד 101 של מגן דוד אדום, שהזניק למקום חובש על אופנוע מד"א, מנדי אמיתי, ואת פראמדיק מד"א על אופנוע משה גלבשטיין.

מנדי הגיע ראשון למקום וכשראה שיפית נמצאת בלידה פעילה, החל ליילד אותה עד שמשה הגיע וסייע לו. לאחר שהתינוק נולד כשהוא בריא ושלם, אמבולנס פינה את יפית ובעלה לבית החולים.

פראמדיק וחובש מיחידת האופנועים של מד"א יילדו אישה שכרעה ללדת ברכב בפקק תנועה בלוד. מד"א
צוות מד"א וזוג ההורים הטרי/מד"א

בשבוע שעבר סגרו מנדי ומשה מעגל ונפגשו עם זוג ההורים בהתרגשות גדולה. יפית ובעלה הודו לצוות מד"א. "הגעתם במהירות על האופנועים כשהיינו צריכים אתכם, הייתם כמו מלאכים", אמרה יפית.

מנדי אמיתי, חובש מד"א: "כשהגענו למקום ראינו את יפית בלחץ גדול, והיה ברור שהלידה תתרחש. פעלנו במהירות ובמקצועיות כדי לעזור להביא את התינוק לעולם. היה מרגש מאוד לראות את יפית ובעלה מאושרים עם התינוק הבריא".

משה גלבשטיין, פראמדיק מד"א: "זה תמיד מרגש לסייע בלידה, ובמיוחד במקרה כזה, כשמדובר בלידה בפקק תנועה. שיתוף הפעולה ביני לבין מנדי היה מצוין, ואני שמח שצוות מד"א היה שם כדי לעזור ליפית ובעלה ברגע כה חשוב בחייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully