וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום קטלני בכבישים: הרוגה בהתנגשות סמוך ללוד, פעוט נדרס למוות בבקעת הירדן

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 12:27

כוחות הצלה שהוזעקו לזירת התנגשות בין רכב ל-2 משאיות בכביש 40 מצאו נהגת הרכב לכודה ברכבה - ולאחר שחולצה, מותה נקבע במקום. שעות לאחר מכן, חובשי מד"א קבעו את מותו של בן ה-3 שנפגע מרכב: "הפציעה שלו הייתה קריטית"

תאונת דרכים בכביש 6 סמוך למחלף אייל/מד"א

שתי תאונות דרכים קטלניות ברכבי הארץ גבו את חייהם של אישה כבת 30 ופעוט בן 3: בשעות הבוקר, נהרגה נוסעת רכב בהתנגשות עם שתי משאיות בכביש 40 סמוך ללוד. כוחות הצלה שהוזעקו למקום מצאו אותה במצב אנוש וללא סימני חיים - לאחר שחולצה על ידי לוחמי אש, חובשים של מד"א קבעו את מותה במקום. שני נהגי המשאית, גברים כבני 50, פונו לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב במצב בינוני.
מד"א עבד עיסאוי סיפר:

"הגענו למקום בכוחות גדולים, ראינו תאונת דרכים קשה מאוד. האישה ישבה ברכב כשהיא לכודה, מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, סיפר פראמדיק מד"א עבד עיסאוי. "תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

שעות בודדות לאחר מכן, פעוט בן 3 נדרס למוות במושב בבקעת הירדן. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו במקום.

"כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית", דיווח מזירת התאונה פראמדיק מד"א מוחמד שאנן.

נוסעת רכב נהרגה בתאונת דרכים בכביש 40 סמוך ללוד. 24 במרץ 2024. מד"א
נוסעת רכב נהרגה בתאונת דרכים בכביש 40 סמוך ללוד. 24 במרץ 2024/מד"א

כמו כן, בשעות הלילה רוכב אופנוע בשנות ה-30 לחייו החליק בכביש 2 סמוך למחלף הסירה, ונפצע באורח קשה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים איכילוב שבתל אביב. "ראינו אופנוע מעוך על הכביש ובמרחק כ-50 מטר ממנו - שכב גבר מחוסר הכרה" סיפרו הפראמדיקים יששכר ויס ועידן שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully