וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של סיון אלקבץ, שנרצחה ב-7 באוקטובר במחווה מרגשת: "נזכה את הנשמה הטהורה שלך"

עודכן לאחרונה: 23.3.2024 / 22:38

קרוביה של סיון אלקבץ התכנסו בביתה שבשכונת הדור הצעיר בקיבוץ - כדי לציין את חג הפורים ולקרוא את מגילת אסתר. סיון נרצחה יחד עם בן זוגה בשבע השנים האחרונות, על ידי מחבלים שפרצו לקיבוץ בבוקר השבת השחורה

נחשפים ממדי הזוועה שהותירו המחבלים בקיבוץ כפר עזה/אבי רוקח

קרוביה של סיון אלקבץ, שנרצחה יחד עם בן זוגה, נאור חסידים, במתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, קיימו הערב (מוצאי שבת) קריאת מגילת אסתר בביתה שבשכונת הדור הצעיר שבכפר עזה. סיון היא בתו של מפקד גלי צה"ל לשעבר, שמעון אלקבץ. אמה, ענתי, הקימה תערוכה בתוך מה שנשאר מביתה של סיון - שם ערכו קרוביה את קריאת המגילה.

אביה של סיון אמר במהלך הערב: "אנו קוראים את המגילה, בעיקר כדי להזכיר לכולנו את הטבח הנורא שהתחולל פה בשבת של שבעה באוקטובר, בו נרצחו 62 בני הקיבוץ, ועדיין חמישה מבני הקיבוץ חטופים ונמצאים פה במרחק של כמה קילומטרים. בזכות קריאת המגילה, שמזכה את הנשמות הטהורות של סיוון ונאור שנרצחו פה, יחד עם כל הנרצחים ובעיקר תפילה לשחרור החטופים שלנו".

קריאת מגילת אסתר בביתה של סיון אלקבץ, כפר עזה, 23 במרץ 2024. יניב כליף, אתר רשמי
קריאת מגילה בביתה של סיון אלקבץ בכפר עזה/אתר רשמי, יניב כליף

לאחר ההודעה על מותה של אלקבץ מטעם גלי צה"ל נמסר כי "התחנה משתתפת בצער הכבד של משפחת אלקבץ על מותה של סיון, שנרצחה במתקפת הטרור הרצחנית, על ידי בני עוולה בכפר עזה. "גלי צה"ל מייחלת לשיבת החטופים במהירה, להחלמתם של הפצועים, ומשתתפים בצער משפחות הנרצחים והרוגי צה"ל" הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully