וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 נורה למוות בטמרה, גבר חוסל בפיצוץ רכב בגליל המערבי

עודכן לאחרונה: 23.3.2024 / 15:09

אמיר אבו אל היג'א בן ה-16 הובא לבית החולים במצב אנוש, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. בד בבד, פיצוץ רכב סמוך לאבו-סנאן הוביל לפציעתו של עורך הדין ג'מאל חיר בן ה-61 באורח קשה - מותו נקבע לאחר שהובהל לבית החולים

בן 19 נורה למוות בטמרה. 23 במרץ 2024/סעיף 27 תיעוד ברשתות החברתיות

אמיר אבו אל היג'א בן ה-16 נורה הלילה (שבת) למוות בטמרה שבגליל התחתון. משטרה שהוזעקה לזירה פתחה בחקירת המקרה, וסריקות אחר חשודים. לפי החשד הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

עם קבלת הדיווח על הירי הגיעה למקום ניידת טיפול נמרץ של זהראוי שפינתה את הנער במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. מאוחר יותר נקבע שם מותו.

הבוקר, עורך דין ג'מאל ח'יר בן ה-61 מאבו סנאן בגליל המערבי, נרצח בפיצוץ רכב בו נהג בין ירכא לאבו סנאן זמן קצר אחרי שהוריד את אשתו, מנהלת בית ספר בכפרו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, שהרקע לו ככל הנראה פלילי. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לח'יר טיפול ראשוני ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשהוא במצב קשה - ומותו נקבע בבית החולים. ח'יר היה מושעה מלשכת עורך דין ולא היה רשאי לעשות כל פעולה כעורך דין. בית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין בחיפה הורה על השעייתו עד שנת 2031 שאז היה אמור להיות מוצא לצמיתות מהלשכה.

"כשהגענו למקום ראינו את הרכב בוער. תוך כדי שמירה על בטיחות כיבינו את האש ומיד חילצנו את הגבר שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות נרחבות בגופו", סיפרה מזירת האירוע חובשת מד"א ברא עלי.

אמיר אבו אל היג'א בן ה-16 שנרצח מירי בטמרה, 23 במרץ 2024. לפי סעיף 27א', אתר רשמי
זירת רצח/אתר רשמי, לפי סעיף 27א'
ג'מאל ח'יר, תושב אבו סנאן, שנהרג בפיצוץ רכב באבו סנאן, 23 במרץ 2024. לפי סעיף 27א', אתר רשמי
ג'מאל ח'יר, תושב אבו סנאן, שנהרג בפיצוץ רכב באבו סנאן, 23 במרץ 2024/אתר רשמי, לפי סעיף 27א'
עורך דין נהרג בפיצוץ רכב סמוך לאבו סנאן. 23 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עורך דין נהרג בפיצוץ רכב סמוך לאבו סנאן. 23 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כשבוע, גבר בן 27, נורה למוות ברכבו ביישוב יפיע שסמוך לנצרת. תחילה הוא נפצע מהירי באורח אנוש, אולם הצוות הרפואי שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. באירוע נפצע צעיר נוסף, תושב העיר נצרת, באורח קל והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

במשטרה מסרו בעקבות האירוע: "השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע הוא על פי החשד סכסוך בין עבריינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully