וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בבנימין: מטען חבלה הושלך לעבר אוטובוס

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 22:15

לא היו נפגעים מקרב נוסעי האוטובוס, צוות מד"א מטפל במקום בשלושה נפגעי חרדה. בצה"ל בודקים את החשד שהחפץ שהושלך לעבר האוטובוס היה אכן מטען חבלה, ומתחילים בחיפוש אחר חשודים

פיגוע ירי חברון/27א'

מטען חבלה הושלך הלילה (חמישי) לעבר אוטובוס נוסעים בכביש 3157 סמוך לגוש עציון. אין נפגעים בגוף. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול לשלושה נפגעי חרדה. מצה"ל נמסר כי, "נבדק החשד שהעצם שהושלך לעבר האוטובוס הוא מטען חבלה. כוחות צה"ל מבצעים סריקות במרחב אחר חשודים".

לצד עליית המדרגה בסיכול מחבלים באיו"ש וגל מעצרים נרחב וחסר תקדים, מגמת הטרור העממי, כדוגמת פיגועי אבנים, מתחזקת בשטח. על אף הפריסה המתוגברת של כוחות צה''ל בצירים, תעוזת המחבלים עדיין קיימת.

פעילות דובדבן ומג"ב בשטחים, 8 במרץ 2024. דובר צה"ל
צוות מד"א מטפל בשלושה נפגעי חרדה במקום. לוחם מג"ב/דובר צה"ל

לפני כשבוע, מחבל פתח בירי לעבר היישוב היהודי בחברון ונוטרל על ידי לוחמי צה"ל שפעלו במרחב. לאחר הירי, פתחו כוחות הביטחון בסריקות נרחבות ברחבי העיר במטרה לאתר סייענים או מחבלים נוספים שהשתתפו בפיגוע. דובר צה"ל אישר כי התקבל דיווח על ירי באזור העיר חברון. "בהמשך לדיווח הראשוני, מחבל פתח בירי לפני זמן קצר לעבר היישוב היהודי בחברון, אין נפגעים ולא נגרם נזק", נמסר בהודעת דובר צה"ל. "הלוחמים שפעלו במרחב חיסלו את המחבל וממשיכים בסריקות במרחב".

שני פלסטינים ששהו במתחם בית הקברות בחברון, וניגשו את גופת המחבל, עוכבו לחקירה לאחר שהוסר החשש כי הם חמושים או קשורים לפיגוע, באירוע לא היו נפגעים ישראליים. מקורות פלסטינים מסרו כי המחבל הוא מחמוד נופל, איש דת מוסלמי, אימאם במסגד בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully