וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קסטלמן לפרקליט המדינה: עברו שלושה חודשים ולא נפתחה חקירה

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 21:44

משפחתו של קסטלמן, שנורה למוות על ידי חייל בעת שנטרל מחבלים שביצעו פיגוע בירושלים, ממתינה לתשובת מח"ש במשך שלושה חודשים. הערב הם פונים שוב אל פרקליט המדינה בדרישה לפתוח בחקירה. בלעדי

הסרטון שמשפחת קסטלמן הציגה במסיבת העיתונאים/באדיבות המשפחה

בלעדי: אחרי שלושה חודשים, ואחרי שבמח"ש החזירו תשובות לפיהם תתקבל החלטה בימים הקרובים על פתיחה בחקירה נסיבות מותו הטראגי של יובל קסטלמן, הערב (חמישי) פנו שוב בני משפחתו של קסטלמן לפרקליט המדינה בדרישה שמח"ש תפתח בחקירה.

במכתב שנשלח על ידי עו"ד דניאל חקלאי ועמית שלף שמייצגים את המשפחה, נכתב: "הימנעות מחקירה פלילית מטעם מח"ש טומנת בחובה מעשה עוול והן מסר שלילי למשטרת ישראל, לפיו אין הבחנה בין שוטר שפועל כראוי לבין שוטר שבוחר לבצע מעשים פסולים".

יובל קסטלמן, נורה למוות על ידי אביעד פריג'ה בסמוך לפיגוע בירושלים. באדיבות המשפחה
יובל קסטלמן/באדיבות המשפחה
מסיבת עיתונאים של משפחתו של יובל קסטלמן שנורה למוות לאחר שניטרל מחבל בפיגוע בירושלים ב-30.11. ביני אשכנזי
משפחתו של יובל קסטלמן/ביני אשכנזי

לפני כשלושה חודשים הודיעו במח"ש כי הם פותחים בבדיקת האירוע. בדיקה היא אינה חקירה, והיא בעצם שלב מקדמי שבו מחליטים האם לפתוח בחקירה או לגנוז את התיק.

במכתב מבקשים בני משפחתו של קסטלמן להיפגש עם פרקליט המדינה, והם מציינים כי פרק הזמן הרב שחלף מאז הודיע פרקליט המדינה כי מח"ש תבדוק את השוטרים שהיו באירוע, וכן את השאלות מדוע הורו בהתחלה במשטרה כי לא צריך לנתח את גופתו של קסטלמן. כל אלו עלולים להוביל לשיבוש החקירה במידה וזו תיפתח, שכן זמן רב עשוי לאפשר לנחקרים לתאם גרסאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully