וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכתה והתחננה שיפסיק": גבר ביצע עבירות מין בבת 6 וקיבל רק 8 שנות מאסר

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 14:50

הפרקליטות הגישה ערעור על קלות עונשו של נתנאל אורקיזה, בן 34 מנתניה, שביצע מעשי אינוס בילדה בת שש וקיבל רק 8 שנות מאסר לצד פיצוי כספי. מכתב האישום עולה כי אורקיזה הוביל את הקטינה בת השש לחדר השינה וביצע בה מעשי אינוס, בזמן שהיא בוכה ומבקשת שיפסיק

בווידאו: אונס בת השנתיים: בן 17 מבית שמש הואשם במעשה סדום בפעוטה/רוני כנפו

פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) ערעור על קלות עונשו של תושב נוקדים בן 34, נתנאל אורקיזה, שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינה כבת שש עימה היתה לו היכרות מוקדמת.

כתב האישום מתאר כיצד נכנסה הילדה לביתו של אורקיזה על מנת לשתות מים, והוא בתגובה קרא לה לבוא אחריו לחדר השירותים, שם ביצע בה מעשים מגונים. בהמשך, הוביל אותה לחדר השינה וביצע בה מעשי אינוס - בזמן שהיא בוכה ואומרת כי כואב לה. הנאשם נתפס על ידי בת זוגו שמצאה אותו עירום מעל מיטתם ואת הקטינה בוכה ומבוהלת. בתגובה לאישום, טען אורקיזה שאינו זוכר דבר מן המתואר משום שהיה שיכור.

אילוסטרציה. ShutterStock
"העונש שגזר בית המשפט המחוזי לא משקף את חומרת המעשה". אילוסטרציה/ShutterStock

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להחמיר בעונשו באופן משמעותי: "עונש שמונה שנות המאסר אשר נגזר על אורקיזה אינו מבטא את החומרה החריגה של מעשיו, ובפרט לאור גילה הצעיר מאוד של הקטינה, פערי הכוחות ביניהם והאמון שנתנה בו על רקע היכרותם". כך נמסר.

כמו כן, הוסיפו בפרקליטות כי "העונש אינו משקף את ההשלכות ההרסניות של המעשים על המתלוננת ומשפחתה ואת הצלקות שמעשיו של אורקיזה הותירו בהם, שספק אם אי פעם יגלידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully