וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר גדעון סער: "הגיעה העת להגלות את שארית הזרוע הצבאית של חמאס מעזה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 14:31

יו"ר הימין הממלכתי כתב ברשת החברתית X ש"המחבלים יוגלו לקטאר, סוריה, טורקיה או איראן. מהלך זה יהיה כרוך כמובן בהחזרת כל החטופים". על מימוש הרעיון: "תוצג תפיסה מסודרת לקהילה הבינלאומית לסיום המלחמה". עוד כתב: "יש חשיבות גדולה בהסברה על דעת הקהל העולמית"

גדעון סער על סיום התקשרות עם מפלגת כחול לבן/אלעד גוטמן

יו"ר הימין הממלכתי, השר גדעון סער, כתב היום (חמישי) ברשת החברתית X על הצורך להגלות את שארית הזרוע הצבאית של חמאס מרצועת עזה: "הגיע העת להציג את רעיון הכניעה וההגליה".

‏השר כתב "זה היה צריך לקרות כבר מזמן. אבל ברגע הזה בו כל העולם מתייצב נגד פעולת ישראל ברפיח - הגיעה העת בה ישראל צריכה להציג את רעיון הכניעה וההגליה כרעיון מסדר לסיום המלחמה בעזה". לדבריו, "המחבלים יוגלו לקטאר, סוריה, טורקיה או איראן. מהלך דומה לגירוש אש"ף ומחבליו מביירות בספטמבר 1982. מהלך זה יהיה כרוך כמובן בהחזרת כל החטופים. במסגרת זאת ניתן יהיה לשקול גם הגליה של עצורי חמאס נוספים שבידינו".

גדעון סער, 1 במאי 2023. ראובן קסטרו
גדעון סער, 1 במאי 2023/ראובן קסטרו

סער הוסיף ש"הסבירות הנמוכה למימוש הרעיון אינה צריכה למנוע את הצגתו הפומבית הרשמית. לקהילה הבינלאומית המוטרדת מהמשך המלחמה והאבדות האזרחיות בקרב הפלסטינים בכלל וברפיח בפרט - תוצג תפיסה מסודרת לסיום המלחמה וקיצור הסבל האנושי הכרוך בה".

על ההסברה כתב שב"מערכה ההסברתית על דעת הקהל העולמית יש לכך חשיבות גדולה. לא ניתן לשלול גם הפיכת הרעיון למעשי בהתקיים תרחישים מסוימים. את הרעיון המסדר הזה הצגתי החל מהימים הראשונים של המלחמה. עדיין לא מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully