וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת איטליה דורשת פיצויים על סרטוני פורנו מזויפים שלה

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 12:43

שני אנשים - גבר בן 40 ואביו בן ה-73 - נאשמים בהפצת הסרטונים המפוברקים של מלוני שהועלו לאתר פורנו בארצות הברית, ונצפו מיליוני פעמים. היא דורשת פיצויים בסך 100 אלף אירו, שאותם תתרום לנפגעות אלימות

ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'יה מלוני, תובעת פיצויים בסך 100 אלף אירו משני אנשים לאחר שסרטוני פורנו דיפ-פייק שלה הועלו לרשת, בטרם נכנסה לתפקיד ראש הממשלה. היא אמורה להעיד בבית משפט בסרדיניה ב-2 ביולי.

שני אנשים - גבר בן 40, שלפי ההערכות הפיק את הסרטונים המזויפים - ואביו בן ה-73 מצאים תחת חקירה. המשטרה אמרה כי היא הצליחה למצוא אותם על ידי איתור המכשיר הנייד בדרכו הועלו הסרטונים.

הם נאשמים בהוצאת דיבה, שלפי החוק האיטלקי עשויה להיות עבירה פלילית עד כדי עונשי מאסר. על פי כתב האישום, הסרטונים פורסמו באתר פורנו בארצות הברית, ונצפו "מיליוני פעמים" על פני כמה חודשים.

הצוות המשפטי של מלוני אמר כי אם בקשתה לפיצויים תצליח, היא תתרום את 100 אלף האירו לקרן לתמיכה בנשים שהיו קורבנות לאלימות של גברים.

מריה ג'וליה מארונג'יו, עורכת דינה, אמרה כי הסכום הוא "סמלי" וכי דרישת הפיצויים נועדה "לשלוח מסר לנשים שנפלו קורבן להתעללות כזו שלא יחששו להתלונן".

בשנים האחרונות, פורנו דיפייק - שבו מודבק באופן דיגיטלי פרצוף של אדם, לרוב נשים, לסרטונים מיניים - הפך לדבר שבשגרה באינטרנט. קורבנות של התופעה תיארו את הטראומה בלראות את פניהן ערוכות דיגיטלית על תמונות של נשים בסצנות מיניות בוטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully