וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו עם מזכרת: אב ובן מקריית ים חשודים בגניבת תחמושת במהלך המילואים

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 21:31

אגא רזה אחונדוב בן ה-66 ובנו ווגר אחונדוב בן ה-37 נעצרו לאחר שבביתם נמצאו רימונים, אפודים קרביים וקסדה - כולם רכוש צה"ל. על פי החשד, הציוד והתחמושת נגנבו במהלך שירות מילואים ויועדו להימכר לעבריינים. הבן מצידו טוען - מצא אותם במהלך טיול ביום

טיל לאו שהתגלה בפעילות נגד גורמים פליליים ברמלה, 12 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת זבולון עצרו אתמול (שלישי) אב ובנו, תושבי קריית ים, לאחר שבחיפוש בדירתם נתפסו רימונים צהליים, שני אפודים קרביים וקסדה צהלית, שלטענת המשטרה ככל הנראה נגנבו במהלך שירות מילואים. על פי החשד, התחמושת הצבאית נועדה להימכר לארגוני פשע. הבן טוען מנגד כי "מצא אותה בטיול בים".

המשטרה עצרה אתמול את שני תושבי הקריות, אגא רזה אחונדוב בן ה-66 ובנו ווגר אחונדוב בן ה-37. זאת, לאחר שבביתם נמצאו שלל תחמושת וציוד צה"לי, שעל פי החשד נגנבו בזמן שירות מילואים. המשטרה טוענת כי אמצעי הלחימה שנמצאו יועדו להימכר לארגוני פשע. הרימונים טופלו על ידי חבלן המשטרה, והועברו להמשך מיצוי ראיון במעבדת זיהוי פלילי של משטרת ישראל.

רימונים שנגנבו מצה"ל, 20 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
הרימונים הגנובים שנמצאו בבית החשודים/דוברות משטרת ישראל

היום, הובאו שני החשודים לבית המשפט כשהם חבולים במיוחד, האב סבל מחשד לשבר בצלעות, והבן היה חבול בידו. לטענתם, השניים נפצעו במהלך המעצר האלים. המשטרה טוענת מצידה כי במהלך החיפוש והמעצר האב תקף את השוטרים והפריע להם במילוי תפקידם. בתום הדיון בבית המשפו, השופט צבי כוחן הורה כי האב ישהה במעצר בית עד יום ראשון. בהסכמה בין נציג המשטרה, עו"ד צביקה אמיר וסנגורם של השניים, עו"ד רועי קרן, הוא האריך מעצרו של הבן עד אותו מועד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עו״ד רועי קרן. שלומי גבאי
עו״ד רועי קרן/שלומי גבאי

עו"ד רועי קרן מסר לוואלה בהתייחסות: "המשטרה בונים תאוריות קשר מנותקות מהמציאות ומנסה לעשות כותרות על גבם של מרשיי. עובדה היא, כי האב כבר שוחרר וכך יקרה בקרוב גם עם הבן - אשר מצא את הרימונים בטיול בים ולא התכוון לעשות איתם דבר וודאי לא למכור לגורמים עברייניים, כטענת המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully