וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבן נעלמה והספסל נשבר: פינת ההנצחה לזכרו של ניר בהר תבור הושחתה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 18:17

ספסל ההנצחה לזכרו של ניר קנניאן, שנפל ב-21 בדצמבר בקרבות ברצועה, נמצא הרוס ושבור. הספסל הוצב בפינה האהובה על ניר, ועליו נחרטו ציטוטים שסימלו את אופיו המיוחד. כעת, אמו עצובה וכועסת: "תכננו לעשות שם מפגשים, קבלות שבת, ופשוט לשבת להביט בנוף ולהיזכר בניר"

הלוויתו של רס"ב (במיל') סבסטיאן איון/יואב איתיאל

ספסל ואבן זיכרון שהוצבו לזכרו של סמל-ראשון ניר קנניאן הושחתו בהר תבור. פינת ההנצחה, שהוצבה במקום אותו אהב ניר במיוחד, נמצאה היום (רביעי) כשאבן הזיכרון לא במקומה, והספסל שבור ומנותץ. "ההרס הזה מכעיס אותי ומכאיב לי" מסרה ילנה, אמו של ניר.

הושחת בתבור אתר לזכר ניר רפאל, חייל שנהרג בעזה. ללא, מערכת וואלה!
ספסל הזיכרון לפני שהושחת/מערכת וואלה!, ללא
הושחת בתבור אתר לזכר ניר רפאל, חייל שנהרג בעזה. ללא, מערכת וואלה!
ספסל הזיכרון לאחר ההרס/מערכת וואלה!, ללא

סמל-ראשון ניר קנניאן, היה תושב בית קשת שבגליל התחתון. קנניאן שירת כלוחם פלס"ר גבעתי , והיה בוגר קורס מ"כים שהתמחה בלחימה תת קרקעית ובעולמות החבלה השונים. ב-21 בדצמבר נפל ניר בקרבות ברצועת עזה.

לאחר מותו, הוצבה פינת הזיכרון במקום שאהב במיוחד על הר תבור. בפינה הוצבו ספסל שעליו נחרט המשפט - "אוהב אותך לנצח אחי", ועל האדמה ליד הספסל הונחה אבן שעליה נכתב: "תאהבו את החיים שאתם חיים ותחיו את החיים שאתם אוהבים", משפט שסימל את אופיו של ניר.

הושחת בתבור אתר לזכר ניר רפאל, חייל שנהרג בעזה. ללא, מערכת וואלה!
"אוהב אותך לנצח אחי", הספסל לזיכרון של ניר/מערכת וואלה!, ללא
הושחת בתבור אתר לזכר ניר רפאל, חייל שנהרג בעזה. ללא, מערכת וואלה!
"תאהבו את החיים שאתם חיים ותחיו את החיים שאתם אוהבים", משפט שסימל את האופי של ניר/מערכת וואלה!, ללא

הבוקר, התגלה כי הספסל ואבן הזיכרון נותצו. "זה מאד מעציב אותי", שיתפה ילנה, אמו של ניר, "זה מקום בו הוא אהב לשבת לבד או עם חברים, להסתכל על הנוף, לפתוח פק"ל קפה ופשוט לשבת שם".

ילנה סיפרה כי מאז שחבריה של המשפחה הקימו את הספסל, הגיעה וביקרה במקום פעמים רבות. "התחברתי למקום. היו לנו תוכניות לעשות שם מפגשים, קבלות שבת ופשוט לשבת, להביט על המראה היפה שמסביב ולהיזכר בניר. ההרס הזה מכעיס אותי ומכאיב לי", מסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully