וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל זוועות ה-7 באוקטובר: הושקה השדולה למניעת פגיעות מיניות בכנסת

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 7:09

ירדן גונן, אחותה של רומי שנחטפה לעזה, השתתפה בהשקת השדולה, שבראשה עומדת ח"כ סון הר מלך. "כל נפגע ונפגעת צריכים לשמוע את המילים 'אני מאמין לך'", הצהירה גונן. "תארו לכם מה השטנים בחמאס יכולים לעשות כשאין לחטופים ולחטופות אף אחד שיציל אותם, שמענו את העדויות"

מחאת נציגי משפחות החטופים בכנסת בחלוף 150 יום מאז ה-7 באוקטובר/זיו ברבי

ההשקה של השדולה למניעת פגיעות מיניות בכנסת ישראל נערכה אתמול (שלישי) בהשתתפות ח"כים ושרים רבים. יו"ר השדולה ח"כ לימור סון הר מלך התייחסה לחשיבה הקיימת בכנסת לאחר אירועי ה-7 באוקטובר ואמרה כי "חלק מהמתנגדים להצעות החוק שלי בנושאים נגד פגיעה מינית של נשים וגברים, פנו אליי בבושה על כך שהתנגדו להצעות חוק שהצעתי. עכשיו כולם מבינים שהצעות חוק נגד פגיעות מיניות לא יכולות להיות פוליטיות".

שר המורשת, עמיחי אליהו, התייחס בשדולה לגבי המעשים הנוראים שנחשף אליהם מאז ה-7 באוקטובר ועל כמה שמאז הנושא הזה קרוב לליבו: "אנשים קמים כל בוקר בתחושה שרצחו אותם וזה סבל מתמשך. אני לא יודע איך אנחנו כמדינת ישראל לא עושים את הכל. קיבלתי מהיועמ"ש הנחיה לא לעסוק בנושא, אני לא מקבל זאת. צריך למנוע פגיעות מיניות ולבצע ענישה מחמירה לפוגעים ואנחנו חייבים לחנך את הציבור. נפגעי העבירה מרגישים שהם אשמים למצבם, זה לא יאומן. חייבים לתת להם כוח ולהסתובב עם גב זקוף. אני מבטיח להיות שליח של השדולה לכל דבר".

ירדן גונן, אחותה של רומי גונן החטופה בעזה, לקחה חלק בהשקת השדולה ואמרה כי היא מתרגשת להיות כאן כאחות לחטופה. "אנחנו צריכים את זה. אני כאן היום נכון שאני מייצגת את רומי, אבל אני כאן בשביל אלה שלא יכולים לדבר, שמוחזקים ומוחזקות על ידי החארות האלה (ארגון הטרור חמאס - א.ח.). אנחנו צריכים לתת להם גב שידעו שיש מי שפועל למען החוק ומשנה את החוק ויבצע פעולות אכיפה ומניעה נגד אנשים הפוגעים מינית"

לימור סון הר-מלך. יוצר אור, אתר רשמי
לימור סון הר-מלך/אתר רשמי, יוצר אור
מחאת נציגי משפחות החטופים בכנסת בחלוף 150 יום מאז ה-7 באוקטובר, 4 במרץ 2024. זיו ברבי, אתר רשמי
מחאת נציגי משפחות החטופים בכנסת בחלוף 150 יום מאז ה-7 באוקטובר, 4 במרץ 2024/אתר רשמי, זיו ברבי

"כל נפגע ונפגעת צריכים לשמוע את המילים 'אני מאמין לך'. אני מבקשת מכם הח"כים אל תתנו לעולם להמשיך מבלי שירעד מהמחשבה שכל אחד חשוף וכולם יכולים לחוות את זה בכל רגע. יש לנו 134 אנשים נשים וגברים שמוחזקים 165 ימים אצל החמאס. זה מרגיש כמו גיהנום שאין לו סוף, אותם החארות שמחזיקים אותם עושים בהם מה שהם והן רוצים בלי לקרוא לעזרה או להתנגד. אם השטנים עושים את זה בישראל, בשעות של ה-7 באוקטובר שחשבו כי בכל רגע מישהו אחר יכול לעצור אותם והם עשו את המעשים הקשים האלה, אז תתארו לכם מה הם יכולים לעשות שאין לחטופים ולחטופות אף אחד שיציל אותם, רק תתארו לכם שמענו את העדויות והן נוראיות".

גונן התייחסה לדו"ח של האו"ם שהודה לראשונה כי בוצעו פשעי מין כחלק מהמעשים של החמאס ב-7 באוקטובר ואמרה כי: "הדוח של האו"ם שינה את החשיבה כלפי ישראל בנושא הזה ועשה שינוי. חייבים לנצל את המומנטום שלו. נפעל ביחד להפוך את הפור לחטופים וחטופות ונפגעי ונפגעות עבירה מינית שיוכלו להתבטא במה שחוו ושזה לא יקרה עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully