וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות הדעת הפסיכיאטרית על הנאשם ברצח הפעוט בלוד קבעה כי הוא כשיר לעמוד לדין

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 0:05

בחוות הדעת שהגיש היום הפסיכיאטר המחוזי בעניינו של סיונב, שנאשם כי דקר למוות את עילאי קירושין בן השנתיים, הוא קבע כי הנאשם התחזה ללוקה בנפשו וכי טענותיו על שמיעת קולות והזיות, אינן מבוססות. מסתמן כי בית המשפט המחוזי מרכז בלוד יקבל את ההמלצות

זירת הרצח בלוד, 12 בפברואר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

אפי סיונב, תושב לוד בן 35 שהואשם ברצח האכזרי של עילאי קירושין בן השנתיים ברחוב בעיר לפני כשלושה חודשים, נמצא היום (שני) על ידי הפסכיאטר המחוזי ככשיר מבחינה נפשית לעמוד לדין - כך נודע לוואלה!.

בחוות הדעת שהגיש היום הפסיכיאטר המחוזי בעניינו של סיונב, הוא קבע כי הנאשם התחזה ללוקה בנפשו וכי טענותיו על שמיעת קולות והזיות, אינן מבוססות.

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוא זה שיכריע סופית באשר באשר לכשירותו של סיונב, אך מסתמן כי יקבל את החלטתו בהתאם לחוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי שניתנה היום.

על פי האישום, סיונב רצח את הפעוט, כדי לנקום בדודתו, אלנה בריקמן. לכן, הוא מואשם ברצח בנסיבות מחמירות. במהלך החקירה עלו טענות שמדובר במעשה נקמה, אך הפרטים על הנסיבות והמניע הובאו לראשונה בכתב האישום.

עילאי קירושין בן השנתיים שנדקר למוות בלוד. 29 בדצמבר 2023. באדיבות המשפחה
עילאי קירושין בן השנתיים שנדקר למוות בלוד. 29 בדצמבר 2023/באדיבות המשפחה
אפי סיונב, שנאשם ברצח של עילאי קירושין ברגע ההשתלטות עליו אחרי הדקירה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אפי סיונב, שנאשם ברצח של עילאי קירושין ברגע ההשתלטות עליו אחרי הדקירה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תחילה פגש סיונב את בריקמן כשהגיעה לפני כמה חודשים לחנות שבה עבד על מנת לרכוש מגן מסך, היא התמהמה ברכישה ובכך הרגיזה אותו. הוא כינה אותה "לקוחה קשה" ו"גויה". למחרת חזרה אלנה לחנות והתלונה על סיונב בפני בעל החנות על התנהגותו. לאחר מכן, בספטמבר האחרון הגישה בריקמן תלונה במשטרה, בעקבות תצלומי איבר מין זכרי שנשלחו לטלפון הנייד שלה, ובחקירה עלה כי סיונב הוא חשוד אפשרי ולכן נחקר באזהרה.

בחודש נובמבר האחרון, כשבריקמן חזרה לחנות, סיונב נתן לה פתק עם מספר תעודת הזהות שלו ומספר תיק החקירה, ודרש ממנה לבטל את התלונה. כחודש אחרי, כשנתקל באלנה כשהיתה יחד עם אחותה קטרינה ובנה הפעוט, ביקש ממנה להחזיר לו את הפתק עם פרטי תעודת הזהות ומספר התיק, והיא השיבה שתעשה זאת.

בעקבות האירועים הללו, החליט סיונב לנקום באלנה. בחודש שעבר זיהה סיונב את קטרינה מטייל עם חברתה וילדיהם בפארק בלוד, הוא הבין שעילאי קשור לבריקמן והחליט לרצוח אותו. הנאשם הלך לרכבו לקח סכין ועקב אחרי האמהות. בשלב מסוים, קטרינה נכנסה למרכול בזמן שחברתה המתינה בכניסה עם התינוקות בעגלות, אז ניגש סיונב לחברה ושאל אותה מי מהתינוקת הוא בנה של קטרינה, שלף את הסכין ודקר אותו ארבע פעמים בחזה, בפניו ובראשו.

מטעם עו"ד ירון גיגי שמייצג את סיונב נמסר: "בימים האחרונים התקבלה חוות דעת פסיכיאטרית הקובעת שהנאשם כשיר לעמוד לדין. מבדיקה יסודית שערכנו ולמידה מדוקדקת של חוות הדעת, לרבות מול גורמים בעלי שם בעולם הפסיכיאטריה עלו ספקות רבות לגבי הקביעות בחוות הדעת. בימים אלה אנו עומלים על הגשת חוות דעת נגדית".

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully