וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן אזכרה: רקטה נורתה לקריית שמונה ופגעה בקברים

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 21:43

טיל פגע לפני שבועיים בשלושה קברים בבית העלמין של קריית שמונה. אחת מהמשפחות שקבר יקירה נהרס עודכנה על כך, וכעת המועצה הדתית מחפשת את שתי המשפחות הנוספות. גורמים מטעם פיקוד העורף מבקשים להפחית את ההגעה לבית העלמין, "מדובר בשטח פתוח והוא מסוכן"

רקטה פגעה בקבר בקריית שמונה/עריית קריית שמונה

טיל שנורה לפני כשבועיים אל עבר קריית שמונה פגע בקברים בבית העלמין שבעיר - כך נמסר היום (שני) מדוברות קריית שמונה. אחת משלושת המשפחות שקבר יקיריהן נפגע עודכנה. "ערכתי אזכרה כשפתאום נשמע 'בום', אני וכל המשפחה השתטחנו על הרצפה", סיפר נציג חברת קדישא.

רקטה פגעה בקבר בקריית שמונה, 18 במרץ 2024. עיריית קריית שמונה, אתר רשמי
הקבר בו פגעה הרקטה/אתר רשמי, עיריית קריית שמונה

טיל שירה חיזבללה אל עבר קריית שמונה נחת בבית העלמין שבעיר ופגע בשלושה קברים. המועצה הדתית מסרה כי הודיעו לאחת משלושת המשפחות כי קבר יקיריהן נפגע, וכי הם מנסים לאתר את שתי המשפחות הנוספות. מדובר במשפחות של עולים מרוסיה. עוד נמסר כי הקברים ייתוקנו ויישופצו על ידי המועצה הדתית ובמימון המדינה.

"בשעה שהייתה הנפילה ערכתי פה אזכרה של חודש", סיפר מכלוף מחברת קדישא, "פתאום נשמע 'בום', אני וכל המשפחה השתטחנו על הרצפה וראינו את העשן יוצא. רק למחרת עליתי למעלה לבדוק איפה בדיוק הייתה הנפילה". מכלוף סיים את דבריו וביקש מהציבור שלא לעלות לבין העלמין ללא תיאום עם חברת קדישא ופיקוד העורף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רקטה פגעה בקבר בקריית שמונה, 18 במרץ 2024. עיריית קריית שמונה, אתר רשמי
בית העלמין בקריית שמונה לאחר פגיעת הרקטה/אתר רשמי, עיריית קריית שמונה

בעקבות המקרה, אלוף משנה דודו פרץ מפיקוד העורף חזר והדגיש את ההנחיות בנושא אזכרות. "הרבה אנשים עולים מבלי לתאם. המקום הזה הוא שטח פתוח והוא מסוכן עם כל המשתמע מכך", הוא מסר, "לכן אנחנו מבקשים להימנע מלהגיע לבית העלמין, אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מסוכנת. אפשר לעשות את הדברים האלה בבית, תיגמר התקופה ונוכל לחזור לשגרה ולעשות את מה שנדרש". אלוף משנה פרץ הדגיש כי במקרה של הגעה, יש לתאם קודם מול המועצה הדתית ופיקוד העורף, וכי יש להגיע רק עד 30 אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully