וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע שנאה בבירה: צלבי קרס צוירו על תיבות דואר ברחבי ירושלים, חשוד נעצר

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 17:36

התקבל דיווח במשטרה על צלבי קרס שצויירו על גבי תיבות דואר ברחוב שטראוס וברחוב התבור בעיר ירושלים. לאחר כמה שעות, התקבל דיווח על מקרה נוסף שבו צויר צלב קרס בפתח בית עסק ברחוב שטראוס. שוטרים שפתחו בחקירת המקרה, עצרו גבר בן 60, תושב הבירה, בחשד למעשים

עובד שופרסל נעצר לאחר ששם שלט של צלב קרס על משלוח/יחצ

פשע שנאה בבירה: תושב ירושלים כבן 60 נעצר היום (שני) בחשד שצייר צלבי קרס על תיבות דואר ובפתחו של בית עסק ברחבי העיר. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המחוז.

חקירת המקרה החלה בצאת השבת, לאחר שהתקבל דיווח במשטרה על צלבי קרס שצויירו על גבי תיבות דואר ברחוב שטראוס וברחוב התבור בעיר ירושלים. לאחר שעות, התקבל דיווח על מקרה נוסף שבו צויר צלב קרס בפתח בית עסק ברחוב שטראוס. שוטרים שהגיעו לשלושת המוקדים, החלו באיסוף ממצאים ופתחו בחקירה שהובילה למעצר החשוד.

צלבי קרס צוירו על תיבות דואר בירושלים. דוברות משטרת ישראל
צלבי קרס צוירו על תיבות דואר בירושלים/דוברות משטרת ישראל

בפברואר, ציור של צלב קרס אותר בתא שירותים בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה העברית בירושלים. לצד הצלב נראה הכיתוב באנגלית: "עצרו את רצח העם בעזה".

מהאוניברסיטה העברית נמסר כי "האוניברסיטה העברית מגלה אפס סבלנות לכל גילוי אנטישמיות. אנחנו רואים בחומרה רבה את האירוע. העניין נחקר והכתובת נוקתה מיידית"

לא מדובר במקרה הראשון בו צויר צלב קרס בהקשר המלחמה עם עזה. עם תחילת המלחמה, בחודש אוקטובר, קיבלו תושבי שכונת תלפיות בירושלים משלוח אליו הוצמדה מעטפה שעליה צוייר צלב קרס. עוד צויר על המעטפה גם דגל ישראל אליו מכוונת אצבע משולשת.

משופרסל גינו את המעשה מכל וכל, ונקטו צעדים נגד העובדים החשודים במעשה. "שופרסל רואה את האירוע בחומרה רבה ותגלה אפס סבלנות כלפי אירועים מסוג זה", נמסר מטעם הרשת. "העובד המעורב אותר, זומן באופן מידי לשימוע לפני פיטורים ותוגש נגדו תלונה במשטרת ישראל. אנו מתנצלים מעומק הלב על האירוע החריג ומוקיעים התנהגות שכזו".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully