וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקי גופות ודם בכניסה למבנה: אנשי מילואים מוחים נגד מטה אונר"א בירושלים

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 9:02

פעילי הארגון "מאהל המילואימניקים" מחו על פעילות אונר"א בבניין הממוקם במזרח העיר, והזכירו את מעורבותם של יותר מאלף עובדיו בפעילות חמאס, וכן בטבח ב-7 באוקטובר. "לא הגיוני שבלב מדינת ישראל שוכן ארגון טרור וכולם שותקים"

בווידאו: משפחות החטופים חוסמים את דרך בגין דרום בסמוך לשער הקרייה/צילום: ארז הראל

עשרות פעילי "מאהל המילואימניקים" פשטו בוקר (שני) על מטה אונר"א, הממוקם בלב שכונת מעלות דפנה במזרח ירושלים. הפעילים חסמו את שערי הכניסה עם מיצג שקי גופות ודם, "כסמל לאזרחי ישראל שעובדי אונר"א אחראים באופן ישיר לרצח שלהם ב-7 באוקטובר".

בהודעת הארגון כתבו: "למרות שהאיחוד האירופי, האו"ם עצמו ומזכיר המדינה בלינקן כבר גינו בחריפות בעבר את פעילות אונר"א - עולם כמנהגו נוהג ועובדי הארגון ממשיכים לבוא מדי בוקר לעבודתם בבניין אותו קיבלו ללא תשלום ממדינת ישראל".

עוד עדכנו המוחים כי אתמול חילקו לתושבים בשכונה בה שוכן המטה עלוני אזהרה, בהם נכתב: "תושב יקר, בשכונה זו פועל תא טרור פעיל של ארגון הטרור הרצחני אונר"א במסווה של ארגון זכויות אדם לגיטימי".

רס"ן במיל' גלעד אך, מיוזמי "מאהל המילואימניקים": "כבר שנים ארוכות שהעולם כולו יודע שאונר"א לא פועלת כארגון פליטים - אלא כארגון טרור. לא הגיוני שבלב מדינת ישראל שוכן ארגון טרור, על שטח שנתנה לו המדינה, וכולם שותקים ומקבלים את זה בהכנעה. אנחנו, המילואימניקים, הפסקנו לשתוק. נמשיך להאבק עד להכרעה מלאה בעזה ובצפון, נמשיך להאבק עד שכל הטרור ייצא מתחומי מדינת ישראל וגם יתרחק בצורה משמעותית מהגבולות שלה".

פעילי "מאהל המילואימניקים" השתלטו על מטה אונר"א בירושלים עם מיצג הגופות, 18 במרץ 2024. ללא, אתר רשמי
מיצג שקי גופות. הכניסה למטה אונר"א בירושלים, הבוקר/אתר רשמי, ללא
פעילי "מאהל המילואימניקים" השתלטו על מטה אונר"א בירושלים עם מיצג הגופות, 18 במרץ 2024. ללא, אתר רשמי
"לא הגיוני שבלב מדינת ישראל שוכן ארגון טרור, וכולם שותקים"/אתר רשמי, ללא

מאז 7 באוקטובר חשפה ישראל כי 1,200 עובדי אונר"א היו חברים בחמאס, וחלקם היו מעורבים באופן ישיר בטבח וחטיפת אזרחים ובהחזקתם בשבי. כמו כן פורסם כי נעשה שימוש במתקנים ובכלי רכב של אונר"א לצורך המתקפה, ואמצעי לחימה ומודיעין נמצא במטה המרכזי של אונר"א ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully