וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלט על העבודה: יאיר גולן התפקד רשמית למפלגה

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 18:07

גלעד קריב ונעמה לזימי הצהירו על תמיכתם בו ליו"ר. גולן התחיל את דרכו הפוליטית בבחירות ספטמבר 2019 עם רה"מ לשעבר אהוד ברק שחבר למרצ לרשימה משותפת בשם "המחנה הדמוקרטי". בהמשך, הצטרף למרצ, וכיהן כח"כ וסגן שר מטעמה

יאיר גולן בהפגנות למען שחרור החטופים/חני ברוכין hani baruchin

חברי הכנסת נעמה לזימי וגלעד קריב (מפלגת העבודה) הביעו היום (ראשון) תמיכה במועמדתו של יאיר גולן לראשות מפלגת העבודה. מוקדם יותר היום גולן התפקד רשמית לעבודה, וקריב ולזימי הם הח"כים הראשונים להביע בו תמיכה. בינתיים, רק השר לשעבר עמר בר לב הכריז כי הוא שוקל להתמודד מול גולן על ראשות מפלגת העבודה בפריימריז שיתקיימו במאי. גם ח"כ אפרת רייטן בוחנת את האפשרות להתמודד על ראשות העבודה, ולהציג אלטרנטיבה של מנהיגות נשית לעומת גולן ושאר ראשי המפלגות במרכז-שמאל.

"האחריות לשינוי ותקווה היא עלינו ושלנו", אמרה חה"כ נעמה לזימי. "יש לנו הזדמנות לאופק מדיני-ביטחוני, כלכלי חברתי, אופק לחיים עצמם. זה הזמן שלנו, הצטרפו אלינו".

גם חה"כ הרב גלעד קריב הצטרף לדברים ואמר כי בימים האלה מה שנדרש מאתנו הוא איחוד כוחות ושיתופי פעולה. "שמח להתייצב לצדו של יאיר גולן בהתמודדותו לראשות מפלגת העבודה", אמר. "יחד נבנה את הבית המשותף של השמאל הציוני, בית שיניף את הדגל הביטחוני-מדיני, הדגל החברתי והדגל הדמוקרטי".

יאיר גולן, באולפן וואלה 
21 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
גולן/ראובן קסטרו

אלוף במיל' וסגן הרמטכ"ל לשעבר, יאיר גולן: "אני שמח לעמוד עם חברי, חברי הכנסת נעמה לזימי וגלעד קריב, שני פרלמנטרים מצוינים, אני מודה לשניכם על החברות והתמיכה בי. לאחר שאבחר נוביל יחד לחיבורים רבים ונוספים כדי לייצר תנועה גדולה ורחבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יאיר גולן סייע לחלץ פצועים במהלך חרבות ברזל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יאיר גולן התחיל את דרכו הפוליטית בבחירות ספטמבר 2019 עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שחבר למרצ לרשימה משותפת בשם "המחנה הדמוקרטי". בהמשך, הצטרף למרצ, וכיהן כח"כ וסגן שר מטעמה. בבחירות האחרונות, גולן התמודד על ראשות מרצ מול זהבה גלאון, הפסיד, ונבחר לרשימה, שלא עברה את אחוז החסימה ולא נכנסה לכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully