וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מינוי אקוניס לתפקיד קונסול בניו יורק, את מקומו כשר - תמלא גמליאל

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 14:49

עם אישור מינויו על ידי הממשלה, הופסקה מיידית כהונתו כשר המדע והחדשנות, כשבמקומו תמונה גילה גמליאל, שכיהנה כשרת המודיעין במשרד שהוחלט על סגירתו לאלתר. "יוצא בקומה זקופה לשרת את המדינה, בעיתוי שאין אולי מאתגר ממנו בקנה מידה היסטורי", אמר אקוניס במעמד המינוי

הממשלה אישרה את מינויו של השר אופיר אקוניס לתפקיד קונסול בניו יורק/מערכת וואלה!

הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של השר אופיר אקוניס לתפקיד קונסול בניו יורק. כהונתו כשר המדע והחדשנות תופסק מיידית, כשבמקומו תמונה ח"כ גילה גמליאל שכיהנה כשרת המודיעין - במשרד שהוחלט על סגירתו לאלתר.

אקוניס התפטר מהכנסת בשנה שעברה במסגרת החוק הנורבגי, וח"כ דן אילוז שהיה עד כה במעמד ח"כ נורבגי - יהפוך כעת לח"כ מן המניין.

הממשלה אישרה את מינויו של השר אופיר אקוניס לתפקיד קונסול בניו יורק
17.03.24. ללא, אתר רשמי
"יוצא בקומה זקופה". אקוניס/אתר רשמי, ללא

"אני יוצא בקומה זקופה כיהודי, כציוני", אמר אקוניס עם מינויו. "לשרת את מדינת ישראל והעם היהודי היא השליחות החשובה ביותר שאדם יכול לבקש. ביתר השאת, בעת הזאת, בעיתוי זה שאין אולי מאתגר ממנו בקנה מידה היסטורי".

מהשרה גילה גמליאל נמסר: "אני מודה לראש הממשלה על מינויי לשרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה ועל האמון הרב שניתן לי לקדם תחום חשוב זה בעת הזו. בהחלטה משותפת עם ראש הממשלה נתניהו ולאור האתגרים המדיניים והתקציביים בעת הזו, החלטתי לוותר על תפקידי כשרת המודיעין, לסגור את המשרד ולפזר את סמכויותיו החשובות. כשרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אפעל להמשיך לבסס את עוצמתה הטכנולוגית של ישראל בארץ ובעולם ולקדם את החדשנות והמדע בישראל, החיוניים לצמיחה הכלכלית והביטחונית של מדינת ישראל, לחוסנה הלאומי ולחיזוק מעמדה הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully