וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מערכות התקשורת בין בכירי חמאס הושתקו לאחר תקיפת עיסא במרכז הרצועה

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 11:03

לפי דיווח ב"גרדיאן", המערכות המקשרות בין הבכירים הושתקו למשך 72 שעות לאחר התקיפה האווירית של ישראל במחנה הפליטים נוסייראת, בו שהה ככל הנראה מרוואן עיסא. מדובר בראייה נוספת לכך שהבכיר חוסל, שכן צעד זה נעשה גם במקרי חיסול קודמים

נתניהו ברקע הדיווחים על חיסול מרוואן עיסא: "כולם בני מוות"/לע"מ

מערכות התקשורת המקשרות בין בכירי חמאס הושתקו למשך 72 שעות לאחר התקיפה של ישראל על מחנה הפליטים נוסייראת במרכז הרצועה בשבוע שעבר - כך לפי דיווח מהיום (ראשון) ב"גרדיאן" הבריטי. מדובר בראייה נוספת לכך שבכיר חמאס מרוואן עיסא חוסל במקום, מאחר שצעד זה נעשה גם במקרים אחרים בעבר שבהם חוסלו בכירים בארגון.

הדיווח הזה נוסף לשורת דיווחים בכלי תקשורת ערביים מהבוקר, שמאשרים את חיסולו של הבכיר. לפיהם, עד כה לא נוצר קשר עם עיסא ולא התגלה מיקומו. בעקבות דיווחים אלה צפויים להתקיים הערכות מצב במערכת הביטחון.

מרוואן עיסא, חמאס. צילום מסך, אתר רשמי
מרוואן עיסא/אתר רשמי, צילום מסך

לפי הערכות, יחד עם עיסא שהה במבנה מח"ט מחנות המרכז בזרוע הצבאית של חמאס, רזי אבו-טמעה. בשל כך, מדובר במכה כפולה אם יתברר שאכן שניהם חוסלו. זאת, בשעה שצה"ל טרם תמרן ללב מחנה הפליטים נוציראת ודיר אל בלאח, בו שהו, ששם מתרכזים מאות מחבלים חמושים.

אם ייקבע שעיסא נהרג, ולצדו בכירים נוספים מהגזרה במחנות המרכז ברצועה, מדובר יהיה בהישג לשב"כ וצה"ל, שכן זה יצביע על יכולתה של ישראל להגיע עמוק למיקומם של הבכירים, דבר שיגביר את הלחץ על צמרת חמאס להתקדם במו"מ לשחרור חטופים, וישבש פעולות בהמשך. גורמים במערכת הביטחון שיבחו את פעילות שב"כ, שהצליח לאתר את מיקום המסתור של עיסא כמבוקש בכיר, שיודע לשמור על רמת מידור גבוהה בזמן מלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully