וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: משלחת המו"מ לא צריכה לצאת בשבת - זה לא פיקוח נפש

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 10:32

יו"ר ש"ס, שהתנגד ליציאת המשלחת לקטאר בשבת, טען כי רק כשיתקדם המו"מ ויהיה קרוב לכדי הכרעה - ייחשב הדבר כפיקוח נפש. ליברמן תקף: "מה יותר פיקוח נפש מהחזרת החטופים?, דרעי הגיב, אך לא הכחיש: כלל לא עלתה ההצעה לשלוח את המשלחת בשבת

בווידאו: משפחות החטופים חוסמים את דרך בגין דרום בסמוך לשער הקרייה/צילום: ארז הראל

יור ש"ס אריה דרעי התנגד ליציאת משלחת המשא ומתן לשחרור חטופים לקטאר, וטען כי זו לא צריכה לצאת בשבת - היות ולא מדובר בפיקוח נפש. עוד הוסיף והסביר - רק כשיתקדם המו"מ ויהיה קרוב לכדי הכרעה, ייחשב הדבר כפיקוח נפש. כך, פורסם בכאן 11.

ליברמן הגיב לדבריו, ותקף תוך פניה אליו: "הפסקת הדיון בקבינט, לא לשלוח את המשלחת הישראלית לקטאר", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "דרעי, מה יותר פיקוח נפש מהחזרת החטופים?", הוסיף.

אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 11 במרץ 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"מה יותר פיקוח נפש מהחזרת החטופים?". ליברמן/פלאש 90, יונתן זינדל
אריה דרעי. נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
לא הכחיש. דרעי/פלאש 90, נועם ריבקין פנטון

בתגובה, תקף דרעי, אולם לא הכחיש את הטענה. "מעולם לא עלתה הצעה לשלוח את המשלחת בשבת לקטאר, וההוכחה לכך שהיא לא יצאה אתמול בלילה ונוסעת רק מחר", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "בנוסף, אני לא השתתפתי בקבינט המורחב שהתקיים בשישי וממילא לא ביקשתי להפסיקו. ישנם עניינים רגישים הנידונים בקבינט שאין לך כל מושג לגביהם. אל תטיף לי על הרגישות והמאמצים למען החטופים, קצת צניעות לא תזיק לך", הוסיף תוך פניה לליברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully