וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על פגרת הפסח בכנסת: "למישהו זה נראה הגיוני לצאת לחופשה עכשיו?"

עודכן לאחרונה: 16.3.2024 / 22:36

יו"ר ישראל ביתנו קרא למפלגות הכנסת לפעול לביטול פגרת הפסח, שאמורה להתחיל בעוד כשלושה שבועות. "לא ייתכן שבקרוב הכנסת תצא לחופשת פגרה של כמעט חודשיים בזמן שהמדינה בוערת"

ליברמן: בלי כניסה קרקעית ללבנון לא נוכל להבטיח את שלום תושבי הצפון/ערוץ הכנסת

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, פרסם היום (שבת) ציוץ בחשבון ה-X שלו (טווויטר לשעבר), ובו קרא למפלגות הכנסת לפעול לביטול פגרת הפסח, שאמורה להתחיל בעוד כשלושה שבועות ב-7 באפריל. הפגרה צפויה להימשך כ-6 שבועות, עד פתיחת כנס הקיץ אחרי יום העצמאות ב-19 במאי, שיימשך עד סוף יולי.

לדבריו, "לא ייתכן שבקרוב הכנסת תצא לחופשת פגרה של כמעט חודשיים בזמן שהמדינה בוערת. בעוד הירי נמשך לעבר ערי הצפון והדרום, 134 חטופים נמצאים בשבי מפלצות החמאס, עשרות אלפי מפונים שהפכו לפליטים בארצם, החיילים שלנו עדיין נלחמים בעזה, וישנה מחלוקת קשה בנושא חוק הגיוס".

ליברמן הוסיף: "למישהו זה נראה הגיוני לצאת לחופשה עכשיו? אני קורא לכל חברי הכנסת להצטרף לסיעת ישראל ביתנו ולפעול לביטול החופשה של הכנסת. כנבחרי ציבור, מוטלת עלינו החובה להבין את גודל השעה ולפעול למענם ללא לאות בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 11 במרץ 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"למישהו זה נראה הגיוני לצאת לחופשה עכשיו?". ליברמן/פלאש 90, יונתן זינדל

לפני כחודש פורסם בוואלה! כי ליברמן מציע לבטל את פגרת החורף של הכנסת בעקבות מלחמת חרבות ברזל, ואף שיגר מכתב ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה בנושא. "נבחרי הציבור נדרשים להבין את גודל השעה ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו למען האזרחים", כתב וקרא לו להודיע על ביטול הפגרה שאמורה להתחיל בתחילת אפריל.

בשבעה באוקטובר מדינת ישראל חוותה את מתקפת הטרור הקשה ביותר שהייתה כאן מאז קום המדינה. אלפי אזרחים נטבחו, אחרים נפצעו בגוף ובנפש ומעל מאה אלף איש פונו מבתיהם בדרום הארץ ובצפונה", הוא כתב במכתבו. "מאות אלפי מילואימניקים עזבו הכל, את הבית, את העבודה, והתגייסו לתת יד במערכה הקשה. חלקם גם ברגעים אלו עדיין נלחמים ושומרים על ביטחוננו. בימים בהם אזרחי ישראל מתמודדים עם אתגרים ביטחוניים, כלכליים, וחברתיים, משפחות החטופים נאבקות להשבתם, תושבים עקורים מבתיהם, בעלי העסקים זועקים לסיוע, נשות המילואימניקים עומדות כגיבורות בפני קשיים לא פשוטים איתן הן מתמודדות יום יום".

לדברי ליברמן, "אנו נבחרי הציבור, נדרשים גם כן להבין את גודל השעה ולפעול למענם ללא לאות בכל האמצעים העומדים לרשותנו, בהם גם בוועדות הכנסת ובמליאה, בקידום חקיקה ובהמשך הפעילות הפרלמנטרית. לאור האמור, אני פונה אליך בבקשה להודיע על ביטול פגרת החורף שאמורה להיכנס לתוקף בחודש אפריל הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully