וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: החלופה הכי פחות גרועה לעזה - שלטון של גוף מקומי שאינו חמאס

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 17:17

בישיבת הקבינט ציין גלנט שזו חלופה עדיפה על המשך שלטון חמאס, שלטון צבאי של ישראל שיעלה בחיי חיילים או כאוס. לדבריו, מי שמשלם היום את מחיר חוסר ההחלטה הוא החיילים, שתוקפים ויוצאים, וכך חמאס מתבסס שוב: "כך לא נמוטט את הארגון"

שר הביטחון גלנט בהערכת מצב מיוחדת לקראת חודש הרמדאן/משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט אמר היום בישיבת הקבינט כי ברצועת עזה יש ארבע חלופות רעות באשר לעתיד. "הגרועה ביותר: שלטון חמאס. אחריה: שלטון צבאי של ישראל שיעלה לנו בחיי חיילים ויגזול משאבים צבאיים למול מוכנות לצפון ובגדה. לאחר מכן: כאוס - שיביא להשקעת משאבים רבים מול הקהילה הבינלאומית ולהתעסקות מיותרת בעזה. והאפשרות הכי פחות גרועה בעיני: שלטון של גוף אחר שיהיה גוף מקומי, אך מאחר והוא לא חמאס והוא בא מעזה - פירושה שאחת לזמן מה הוא יסתכל על מה אומרים ברמאללה", אמר גלנט.

יואב גלנט, שר הביטחון, בביקור ברצועת עזה עם כוחות אוגדה 162, 13 במרץ 2024. אריאל חרמוני צלם משרד הביטחון, אתר רשמי
יואב גלנט, שר הביטחון, בביקור ברצועת עזה עם כוחות אוגדה 162, 13 במרץ 2024/אתר רשמי, אריאל חרמוני צלם משרד הביטחון

השרים יריב לוין ומירי רגב תקפו את גלנט ואמרו שדבריו לא מקובלים עליהם. גלנט השיב להם ואמר: "כל מי שאומר שלא בונים אלטרנטיבה אחרת לחמאס, בוחר באחת משלוש האפשרויות האחרות".

גלנט הוסיף: "מי שמשלם מחיר היום על חוסר קבלת ההחלטה הם חיילי צה"ל. הקצינים הבכירים ביותר אומרים בדיונים לדרג המדיני: הכוחות עושים פשיטה בשכונה מסוימת, יוצאים החוצה, בזמן הזה במקום להכניס גורם מקומי החמאס מתבסס שוב - כך לא נמוטט את הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully