וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבה של עורכת דין התפוצץ בחדרה, הרקע - סכסוך כספי

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 15:26

מטען חבלה הוטמן ברכבה של עורכת דין העוסקת בתחום האזרחי המתגוררת במערב בעיר חדרה, ומסתמן שהרקע לסכסוך הוא עסקי-כספי. תושבי השכונה חשדו שמדובר ברקטה אולם התברר שהרקע פלילי. "בדיוק התעוררתי לצאת לעבודתי שלפתע שמעתי פיצוץ ממש חזק", תיאר תושב השכונה

פיצוץ עז הרעיד את השכונה: מטען חבלה הוטמן לפנות בוקר (שישי) ברכבה של עורכת דין בשנות ה-40 לחייה מהתחום האזרחי בשכונת עין הים במערב חדרה. על פי הדיווח שהתקבל, סמוך לשעה 04:30 נשמע הפיצוץ ולא דווח על נפגעים אך נזק נגרם לרכב. מסתמן שהרקע לאירוע הוא סכסוך עסקי-כספי. המשטרה פתחה בחקירה.

בסרטוני מצלמות האבטחה של הבניין ברחוב אדני פז, נראה גבר צעיר מגיע למקום כשהוא רכוב על קורקינט חשמלי ופניו מכוסות, מניח את המטען בשיחים הקרובים לחניית הבניין תוך שהוא מחפש את הרכב. לאחר שאיתר אותו הוא שב לשיחים, לקח את המטען, הניח אותו ברכב ונעלם במהרה. זמן קצר לאחר מכן נשמע הפיצוץ.

ההערכה במשטרה היא שוויכוח כספי עם גורמים עבריינים מאזור נתניה הביא להנחת המטען כאות אזהרה בשלב ראשון. כיוון אחר שנבדק הוא סכסוך משפטי מתקדם בין קרובי משפחתה של עורכת הדין לבין משפחה אחרת על רקע חלוקת רכוש. במסגרת ההליך המשפטי בין הצדדים שהתקיים בימים האחרונים בבית המשפט, שלאחריו נשלחו מסרים מאיימים לעורכת הדין המייצגת את משפחתה בהליך.

הנחת המטען ברכבה של עורכת הדין בשכונת עין הים בחדרה, 15 במרץ 2024. מתוך מצלמות האבטחה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנחת המטען ברכבה של עורכת הדין בשכונת עין הים בחדרה, 15 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מתוך מצלמות האבטחה

תושבי השכונה סברו תחילה שמדובר שנחתה רקטה באזור, אולם במהרה התברר שהאירוע הוא על רקע פלילי. "בדיוק התעוררתי לצאת לעבודתי שלפתע שמעתי פיצוץ ממש חזק", תיאר תושב השכונה. "הייתי בטוח שמדובר בטיל שנחת בבניין, לא הייתה אזעקה אז יצאתי למרפסת והסתכלתי תחילה לשמיים לראות אם יש יירוטים. אז ראיתי רכב בוער והבנתי שזה כנראה אירוע פלילי נקודתי", אמר.

בחודש שעבר, גבר כבן 30 נהרג בפיצוץ רכב ברחוב זאב ברנדה שבפתח תקווה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו במצב קשה, כשהוא עם חבלה רב-מערכתית, לבית החולים בילינסון בעיר, שם נקבע מותו כמה שעות לאחר מכן. במשטרה מסרו כי הנסיבות טרם התבררו ופתחו בחקירת האירוע: "שוטרי תחנת פ"ת פתחו בחקירת נסיבות רכב העולה באש ממנו פונה נהג, שזהותו טרם ידועה, באורח קשה אל המרכז הרפואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully