וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ נשמע בפתח בניין בפתח תקווה, שרידי אמל"ח אותרו במקום

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 21:01

לא היו נפגעים בפיצוץ. המשטרה פתחה בחקירה לאחר שקיבלה הודעה על שמיעת קול הנפץ ובתום סריקות גילתה את שרידי אמצעי הלחימה. חבלן המשטרה העביר את הממצאים למעבדת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל

הזירה בה התפוצץ הרימון בשכונת הדר גנים בפתח תקווה

14 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הזירה בה התפוצץ הרימון בשכונת הדר גנים בפתח תקווה 14 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה איתרה היום (חמישי) שרידי פריט אמל"ח בכניסה לבניין בפתח תקווה. שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בכניסה לבניין בעיר. בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום, ללא נפגעים.

בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

על פי דיווחים, בבית מתגוררת אמו של עבריין מקומי בשנות ה-20 לחייו שהסתכסך עם בנו של איש עסקים ממושב כפר מעש, שעוסק בהלוואות בשוק האפור. אותו עבריין צעיר נעצר בעבר מספר פעמים בחשד לניסיונות חיסול והשלכת רימוני רסס. בעקבות אותו סכסוך, העיר פתח תקווה ידעה במהלך החודשים האחרונים מספר רב של אירועי השלכת רימוני רסס, פיצוץ מטעני חבלה וירי לעבר בתים.

לבנות החבלה שהתגלו בבת ים, 14 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
לבנות החבלה שהתגלו בבת ים, 14 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

עוד נודע היום כי במסגרת המאבק של משטרת ישראל נגד החזקת אמל"ח בלתי חוקי, בלשים ממשטרת בת ים הגיעו היום לערוך חיפוש בבניין מגורים רב קומות בעיר בת-ים. במהלך החיפוש הבלשים איתרו 17 לבנות חבלה, אקדח ורובה m-16 שהוסתרו בתוך הבניין. חבלני המשטרה של מחוז תל אביב שהגיעו למקום, טיפלו בחומרי הנפץ ופינו אותם מהבניין.

המשטרה פתחה בחקירה לאיתור חשודים. במשטרה מדגישים שאמצעי הלחימה היו עלולים להגיע לידיים של גורמים עבריינים ולגרום לנזק ממשי בנפש וברכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully