וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על ביצים: בעקבות האירועים האלימים - צו סגירה נגד "לחם חביתה"

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 16:45

המשטרה הוציאה את צו הסגירה, שתוקפו 15 ימים, בעקבות שורת של מקרי פשיעה מטרידים סביב מסעדת הכריכים בנתניה. שלשום, הושלך רימון לביתו של ויקי עזרא, בעל המקום - וזאת יום לאחר ששניים הואשמו שפרצו למסעדה ותקפו אותו ואת בניו, וזאת בשל ויכוח על חנייה

רימון רסס הושלך לעבר ביתו של בעלי "לחם חביתה" בנתניה/לפי סעיף 27 א'

בעקבות שורת האירועים האלימים סביב המסעדה המוכרת בנתניה - המשטרה הוציאה היום (חמישי) צו סגירה נגד "לחם חביתה", שתוקפו 15 ימים. "הכל בסדר ואנחנו נסתדר למרות צו הסגירה וכל העניינים", מסר עזרא בתגובה.

שלשום, רימון רסס הושלך הערב לעבר ביתו של ויקי עזרא, בעלי המסעדה, יום לאחר שהוגש כתב אישום נגד שני הנאשמים בתקיפתו. שוטרי תחנת נתניה פתחו בחקירה על שאיתרה שרידי רימון בחצר הבית, אין נפגעים באירוע.

יום לפני כן, הוגש כתב אישום נגד עומרי מיוסט בן ה-26 וגבי חנני בן ה-29 שתקפו בשבוע שעבר את ויקי עזרא, בעל המסעדה "לחם חביתה" בנתניה, ואת שני בניו - בין כותלי חנות הכריכים ברחוב גיבורי ישראל 24 שבעיר.

רימון רסס הושלך לעבר ביתו של בעלי "לחם חביתה" בנתניה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רימון רסס הושלך לעבר ביתו של בעלי "לחם חביתה" בנתניה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לחם חביתה. טיקטוק, צילום מסך
לחם חביתה/צילום מסך, טיקטוק

על פי כתב האישום, בין בנו של עזרא לחנני התגלע ויכוח על מקום חניה בקרבת מקום. במהלכו, שלף אותו נאשם סכין לעבר הבן תוך שהוא מאיים עליו כי יחזור ואף "הודיע" לאביו, עזרא, ש"צריך לחנך את הילד". שעות לאחר מכן, חנני, מלווה במיוסט, נכנסו למסעדה, תקפו את שני בניו של עזרא, והכו אותם באגרופים, מוט ברזל וסכין. בהמשך, אף תקפו את בעל המקום שניסה להפריד בין הצדדים.תקפו גם את עזרא עצמו - לאחר שניסה להפריד בין הצדדים.

"לחם חביתה" פרצה לתודעה הציבורית בקיץ האחרון בעקבות פזמון שנשא את שם המסעדה והפך ויראלי בטיקטוק. אנשים רבים העלו סרטונים של עצמם שרים את "לחם חביתה", בין אם בבית - ובין אם כשהם מגיעים לבקר במסעדה שהפכה בן לילה למפורסמת.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully