וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר היימנוט נמשכים: פרס של 100 אלף שקלים למי שיסייע במציאתה

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 15:05

הסוכנות היהודית קבעה כי תעניק את הפרס ל"מי שהמשטרה תתבסס על המידע שמסר" במציאת הילדה שעקבותיה נעלמו לפני כשבועיים במרכז הקליטה בצפת. בתוך כך, מאמצי החיפוש אחר בת ה-9 נמשכים: "סייענו להביא לארץ את אביה של היימנוט, מעניקים תמיכה למשפחה"

מבצע "פני מלאך": החיפושים אחרי הילדה היימנוט קסאו מצפת/דוברות משטרת ישראל

יותר משבועיים מאז שנעלמו עקבותיה של היימנוט קסאו בת ה-9 בצפת, הסוכנות היהודית מציעה פרס בסך 100 אלף שקל למי שימסור את המידע עליו תתבסס המשטרה במציאת הילדה.

כזכור, היימנוט נראתה לאחרונה ב-25 בפברואר במרכז הקליטה בעיר, כשהיא לובשת טרנינג ורוד ומעליו חצאית שחורה ונועלת נעלי ספורט לבנות. מהסוכנות נמסר כי היא נישאת לגובה של כ-120 סנטימטר.

מרגע שהתקבל הדיווח על היעלמותה, החלו לפעול צוות מרכז הקליטה ואנשי הסוכנות היהודית כדי לסייע למשטרה. עשרות רבות של מתנדבים מהסוכנות היהודית ועובדיה הצטרפו לאזרחים בחיפושים אחר היימנוט. במקביל, צוות מרכז הקליטה עוטף את ההורים ואחיה ואת העולים דיירי מרכז הקליטה באנשי מקצוע שתוגברו על ידי הסוכנות היהודית ומשרד העלייה והקליטה.

"סייענו להביא לארץ את אביה של היימנוט, שהיה בביקור באתיופיה, וצוות מרכז הקליטה מלווה את משפחת קסאו ומעניק לה סיוע וחונכים המלווים את הילדים", עדכנו בסוכנות עם ההודעה על קביעת הפרס.

היימנוט קסאו. באדיבות המשפחה
היימנוט קסאו/באדיבות המשפחה

יו"ר הסוכנות היהודית, האלוף (במיל') דורון אלמוג, נפגש אתמול עם בני משפחתה.בפגישה נכחו גם מפקד משטרת צפת, סנ"צ יצחק אבוחצירא והתעדכן ממנו על החיפושים אחריה. "שוחחתי עם סגן ניצב יצחק אבוחצירא והתרשמתי מהמאמצים שהמשטרה משקיעה בחקירה בכל האפיקים האפשריים", אמר יו"ר הסוכנות היהודית, דורון אלמוג. "עשרות אנשים טובים מטעם הסוכנות היהודית ומתנדבים מכל רחבי הארץ, נרתמו ועדיין נרתמים למאמץ של כולנו להחזיר את היימנוט הביתה"..

"הבטחתי למשפחתה של היימנוט כי כשמה - כך כולנו מחוייבים לשמור על האמונה והתקווה שנמצא אותה במהרה". הוסיף אלמוג, "דבקות במשימה היא חלק מהערכים שלנו. חייבים למצוא אותה. החיפושים יימשכו עם מאמצים גדולים של המשטרה ושל כולנו. אני מודה לצוות מרכז הקליטה בצפת שמחבק את המשפחה ומלווה את העולים באהבה כל הזמן ובמיוחד בימים האלה".

  • עוד באותו נושא:
  • צפת
  • נעדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully