וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: "חברה שלא תגבה את שוטריה - תגלה שאין מי שיילחם עבורה"

14.3.2024 / 12:25

השר לביטחון לאומי שיגר איגרת לשוטרים לאור הביקורות המופנות כלפי השוטרים בתקופה האחרונה. "אמשיך לגבות אתכם ולחזק אתכם", כתב השר. "כשם שחיילנו הפועלים בגבורה זוכים לתמיכה כך ראוי גם ביחס לשוטרינו שעוסקים לילות כימים בהגנה על ישראל ואזרחיה", הוסיף

השר איתמר בן גביר הגיע למשרדי מח״ש לקראת החקירה בעניינו של לוחם מג״ב שחיסל את המחבל בשועפט/רוני כנפו

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שלח היום (חמישי) איגרת לשוטרי ושוטרות משטרת ישראל על רקע האירועים בימים האחרונים, שהחלו מהירי של לוחם מג"ב בנער 12 בשועפאט שכיוון זיקוק בכינון ישיר לעבר הלוחמים, והובילו להגעתו של השר למשרדי המחלקה לחקירת שוטרים כדי לתמוך בלוחם.

"חברה שלא תגבה את שוטריה הנלחמים בחזית, תגלה שאין מי שיילחם עבורה", כתב השר בן גביר בפתח דבריו. "אמשיך לגבות אתכם ולחזק אתכם. לא אתן ששיימינג או מתקפות פרועות של התקשורת יפגעו בכם, והם לא יזיזו אותי מהדרך שאני נוקט בה - גיבוי מלא למי שפועל בנחישות לשמור על חיי אזרחי ישראל".

האיגרת ששלח השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לשוטרי ושוטרות משטרת ישראל, 14 במרץ 2024. ללא, מערכת וואלה
האיגרת ששלח השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לשוטרי ושוטרות משטרת ישראל, 14 במרץ 2024/מערכת וואלה, ללא

השר הוסיף, "שמתי לי למטרה להשיב לשוטרים את התחושה שהם יזכו לגיבוי ותמיכה כשהם פועלים בחזית". לדבריו, "כשם שחיילנו הפועלים בגבורה ובנחישות זוכים לתמיכה נרחבת כמעט מקיר אל קיר, כך ראוי גם ביחס לשוטרינו שעוסקים לילות כימים בהגנה על ישראל ואזרחיה".

עוד כתב השר באיגרת, "התוצאות ניכרות בשטח. לראשונה זה שנים גל העזיבות נבלם, והגישה שלכם, שוטרי משטרת ישראל, יותר התקפית ויותר חותרת למגע". לדבריו, "כשם שאנו מציידים את שוטרינו במיטב הציוד על מנת שלא יפגעו, כך אנו מחויבים לצייד את שוטרינו בתמיכה ובגיבוי על מנת שלא יחששו כי הם נותרים לבד במערכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully