וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקור של בן גביר במח"ש - טיבי משתלח: "כל כלב בא יומו, אתה בדרך לכלא"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 14:43

עימות קולני התגלע בין השניים טרם ההצבעה על תקציב המדינה - וזאת בעקבות הצהרת התמיכה שנשא השר בשוטר שירה למוות בנער הפלסטיני בירושלים אמש. "תלך כפרה על מג"ב", צעק בן גביר לח"כ אחמד טיבי. "מחבל הוא מחבל". טיבי צעק לעברו חזרה: "אתה מעודד רצח"

עימות במליאת הכנסת בין בן גביר לח"כים ערבים/ערוץ הכנסת

עימות סוער התפתח היום (רביעי) במליאת הכנסת בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לחברי הכנסת הערבים, זאת ברקע תמיכתו של בן גביר בלוחם מג"ב שירה אתמול לעבר הנער במחנה הפליטים שועפאט לאחר שירה זיקוקים לעבר הכוח שפעל בשטח. "תלך כפרה על מג"ב", צעק בן גביר לח"כ אחמד טיבי. "מחבל הוא מחבל". טיבי צעק לעברו חזרה: כל כלב יבואו יומו". העימות המילולי בין השניים התפתח כמעט לעימות פיזי עד שסדרני המליאה נאלצו להפריד בין השניים ולהרחיקם אחד מהשני.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיע הבוקר (רביעי) למשרדי מח"ש לקראת חקירת הלוחם שירה במחבל שניסה לפגוע בלוחמי מג"ב אמש בשועפט. "בעיני זה מזעזע שהמחלקה לחקירת שוטרים בכלל העזה להזמין את הלוחם לחקירה, זה בושה וחרפה", אמר השר בן גביר.

עימות במליאת הכנסת בין בן גביר לח"כים ערבים. ערוץ הכנסת
עימות במליאת הכנסת בין בן גביר לח"כים ערבים/ערוץ הכנסת
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. יונתן זינדל, פלאש 90
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל
ח"כ אחמד טיבי מטעם מפלגת תע"ל.. ראובן קסטרו
ח"כ אחמד טיבי מטעם מפלגת תע"ל./ראובן קסטרו

בתגובה לכך, היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, תקפה את השר בן גביר והצהירה שביקורו במשרדי המחלקה לחקירת שוטרים - "מפרה את החוק, פוגעת פגיעה קשה בשלטון החוק ומהווה פוליטיזציה של מערכות אכיפת החוק והשפעה אסורה עליהן", כתבה היועמ"שית.

  • עוד באותו נושא:
  • אחמד טיבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully