וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת דרכים קטלנית סמוך לבית אל: רכב התנגש במעקה והתדרדר לוואדי - 3 נהרגו

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 7:50

בתאונה נפצע קשה נער בן 16, ושני גברים נוספים נפצעו באורח בינוני. צוות מד"א שהוזעק לזירת האירוע קבע את מותם של שלושת ההרוגים במקום, ופינה את שלושת הפצועים לבתי החולים שערי צדק והדסה שבירושלים. "מדובר בתאונה קשה, הפציעות שלהם היו קריטיות"

צעיר בן 20 נהרג בתאונת דרכים ליד טול כר/מד"א

שלושה צעירים נהרגו הבוקר (רביעי) לאחר שרכב בו נסעו התנגש במעקה בטיחות בצומת הכניסה לגבעת אסף שבבנימין - והתדרדר לוודאי שבשולי הדרך. בתאונה נפצע קשה נער בן 16, ושני גברים נוספים נפצעו באורח בינוני. צוות מד"א שהוזעק לזירת האירוע קבע את מותם של שני ההרוגים במקום - לאחר שנמצאו ללא רוח חיים, ופינה את שלושת הפצועים לבתי החולים שערי צדק והדסה שבירושלים.

"מדובר בתאונה קשה", שיתף חובש מד"א נדב טייב מזירת האירוע. "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות ובסמוך לו שכבו הנפגעים. שלושת הצעירים, כבני 20, היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בהם בדיקות רפואיות אך לצערנו הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם".

3 הרוגים בהתנגשות רכב סמוך לבית אל. 13 במרץ 2024. מד"א
3 הרוגים בהתנגשות רכב סמוך לבית אל. 13 במרץ 2024/מד"א

הוא פירט אודות מצבם של שלושת הפצועים בתאונה הקשה: "נער שנלכד בתוך הרכב היה מחוסר הכרה עם חבלות קשות בעיקר בפלג גופו העליון, תוך כדי פעולות החילוץ הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו קשה ולא יציב. שני פצועים נוספים מהרכב פונו במצב בינוני בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים כשמצבם בינוני ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully