וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון רסס הושלך לעבר ביתו של בעלי "לחם חביתה" בנתניה

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 23:25

הרימון הושלך לביתו של ויקי עזרא יום לאחר שהוגש כתב אישום נגד שני הנאשמים בתקיפתו בחנות. לפני חמישה ימים הושלך רימון הלם לבית העסק, ולא היו נפגעים באירוע. שוטרי נתניה פתחו בחקירה לאחר שדווח על קול נפץ שנשמע סמוך לבית. חבלן העביר את השרידים לבדיקה

רימון רסס הושלך לעבר ביתו של בעלי "לחם חביתה" בנתניה/לפי סעיף 27 א'

רימון רסס הושלך הערב (שלישי) לעבר ביתו של ויקי עזרא, בעלי "לחם חביתה" בנתניה, יום לאחר שהוגש כתב אישום נגד שני הנאשמים בתקיפתו. שוטרי תחנת נתניה פתחו בחקירה על שאיתרה שרידי רימון בחצר הבית, אין נפגעים באירוע.

רימון רסס הושלך לעבר ביתו של בעלי "לחם חביתה" בנתניה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רימון רסס הושלך לעבר ביתו של בעלי "לחם חביתה" בנתניה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

אתמול, הוגש כתב אישום נגד עומרי מיוסט בן ה-26 וגבי חנני בן ה-29 שתקפו בשבוע שעבר את ויקי עזרא, בעל המסעדה "לחם חביתה" בנתניה, ואת שני בניו - בין כותלי חנות הכריכים ברחוב גיבורי ישראל 24 שבעיר.

על פי כתב האישום, בין בנו של עזרא לחנני התגלע ויכוח על מקום חניה בקרבת מקום. במהלכו, שלף אותו נאשם סכין לעבר הבן תוך שהוא מאיים עליו כי יחזור ואף "הודיע" לאביו, עזרא, ש"צריך לחנך את הילד". שעות לאחר מכן, חנני, מלווה במיוסט, נכנסו למסעדה, תקפו את שני בניו של עזרא, והכו אותם באגרופים, מוט ברזל וסכין. בהמשך, אף תקפו את בעל המקום שניסה להפריד בין הצדדים.תקפו גם את עזרא עצמו - לאחר שניסה להפריד בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully