וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל בנס: מחבל חדר לגבעת רונן בשומרון וניסה לדקור תושב

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 22:04

פלסטיני מהכפר בורין שבנפת שכם חדר ליישוב וניסה לדקור אזרח, אך נמלט בחזרה לכפר לאחר שנבהל מהכלב שהחזיק התושב. כוחות גדולים סורקים אחר החשוד על במטרה לאתרו. "היינו כפסע מטבח של משפחה ביישוב, דורשים להשמיד את תשתיות המחבלים", אמרו ביישוב

בווידאו: מנחם בן שחר, תושב גבעת רונן בהתייחסות לפיגוע הערב 12.03.24/ללא

פלסטיני חמוש בסכין, תושב הכפר בורין, חדר הערב (שלישי) ליישוב סנה יעקב (גבעת רונן) בשומרון, והתנפל על תושב היישוב כשהוא עם סכין גדולה. התושב שטייל עם כלבו בשביל הפטרול של היישוב החל לברוח מהמקום, והמחבל רדף אחריו אך נבהל מהכלב וחזר בריצה לכיוון הכפר. האירוע התרחש כ-70 מטרים מגן השעשועים של היישוב, וכוחות הביטחון החלו לפתוח בסריקות נרחבות בכפר בחיפוש אחר המחבל.

הכפר בורין ידוע בתמיכתו בטרור, ועל גאוות הכפר נמנים הזמרים המפורסמים ברשות הפלסטינית ובעולם הערבי שאדי בוריני וקסאם נג'ר, שהלהיט המוכר ביותר שלהם הוא "אודרוב אודרוב תל אביב" (הפצץ הפצץ את תל אביב) שמלווה את פעילות הטרור של חמאס.

בשבוע שעבר, התרחש פיגוע דקירה בצומת יצהר הגדולה סמוך לכפר בורין, בו מחבל בן 16 מהכפר עוריף הסמוך דקר ופצע קשה חייל וחוסל.

יהודה ושומרון. ShutterStock
יהודה ושומרון/ShutterStock

ביישוב גבעת רונן הגיבו לפיגוע: "היינו כאן הערב כפסע מטבח בתוך בית של משפחה, והמחבל שתכנן לבצע מסע רצח ביישוב נמלט לאחר שנבהל מהכלב שהחזיק התושב. המצב המדמם הזה לא יכול להימשך ולו רגע אחד". ביישוב קראו לממשלה למגר את הטרור: "החיים שלנו אינם הפקר. אנו דורשים מהממשלה לפתוח עוד הערב בתמרון קרקעי עמוק בכל כפרי האזור והעיר שכם, בדומה לעזה, לכבוש ולהשמיד עד היסוד את תשתיות טרור. לא נשב בבית ונחכה לפיגוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully