וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת תקף את נתניהו, בליכוד השיבו אש: "מצטרף למלעיזים בשביל חיבוק מהתקשורת"

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 19:53

שר הכלכלה ביקר מוקדם יותר את התנהלות ראש הממשלה וטען שהוא מונע הבאת פועלים זרים ממדינות שלום - במטרה לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל. "זה להכניס לישראל פיגועים", אמר. בליכוד השיבו: "רה"מ מוביל את המאמץ להסרת חסמים כדי להביא עובדים זרים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה ניר ברקת נפגשו עם בעלי מפעלים ותעשיינים מהצפון במפעל ״תנובה גליל״/עומר מירון / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

שר הכלכלה ברקת, ביקר היום את התנהלות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהצהרה שמסר לתקשורת, וטען שהוא מונע את הבאתם של פועלים זרים ממדינות שלום - במטרה לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לישראל. "ראש הממשלה, להחזיר את הפועלים הפלסטינים לישראל זו טעות קשה - ביטחונית וכלכלית", אמר ברקת כשפנה לראש הממשלה. בליכוד תקפו: "ברקת מצטרף למלעיזים נגד ראש הממשלה נתניהו כדי לקבל חיבוק מהתקשורת".

"אני קורא לראש הממשלה להעלות לישיבת הממשלה הקרובה את ההחלטה לאפשר הבאה של פועלים זרים ממדינות שלום", אמר ברקת בהצהרתו, "בחודשים האחרונים על אף ניסיונות חוזרים ונשנים שלי לקדם הבאה של עשרות אלפי פועלים ממדינות שלום - יש מי שמונע את הכנסת הפועלים הזרים. לצערי ראש הממשלה לא מעלה לישיבת הממשלה את ההחלטה בעניין הכנסת הפועלים הזרים ממדינות שלום".

"אני חושש שיש מי שמעכב את ההחלטה כדי לאפשר את החזרת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל. אני מזכיר שהקבינט הכלכלי החליט להתנגד לחזרת הפועלים הפלסטינים לישראל. צר לי שלמרות זאת מונעים את הבאת הפועלים ממדינות השלום כדי להחזיר את הפועלים הפלסטינים כי הנזק לכלכלה הוא אדיר", אמר.

נתניהו וניר ברקת, שר הכלכלה העתידי, 29 בדצמבר 2022. דוברות הליכוד, אתר רשמי
"מי שמחזיר את הפלסטינים לרחובות ישראל - שבוי בקונספציה"/אתר רשמי, דוברות הליכוד

לדבריו, "לא רק הנזק הכלכלי הוא ענק, גם הנזק הביטחוני הוא עצום. לאפשר חזרה של הפועלים הפלסטינים לישראל - זה להכניס לישראל פיגועים וסכנה ביטחונית. מי שמתכוון להחזיר את הפועלים הפלסטינים לעבוד בערי ישראל לא למד כלום מה-7 באוקטובר. מי שמונע הבאה לישראל של פועלים זרים ממדינות שלום כדי להחזיר את הפלסטינים לרחובות ישראל - שבוי בקונספציה".

"עד עכשיו הממשלה אישרה כניסת אלפים בודדים של פועלים זרים. זה הכל", המשיך ברקת, "הנזק שנגרם לכלכלה הישראלית הוא בעשרות מיליארדי שקלים. סלילת כבישים, הקמת בנייני מגורים, מפעלים, תעשייה - הכל תקוע. כל יום שההחלטה לא עולה לישיבת הממשלה - הנזק הוא עצום. מדינת ישראל נמצאת במלחמה. לצערי יש מי שלא מפנים את גודל המשבר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פועל פלסטיני עובר במחסום מכבים. חורחה נמירובסקי, פלאש 90
"חזרה של הפועלים הפלסטינים - זה להכניס לישראל פיגועים וסכנה ביטחונית"/פלאש 90, חורחה נמירובסקי

ברקת גם מחה בדבריו על אי-כינוס הקבינט הכלכלי: "כבר שלושה חודשים שהקבינט הכלכלי לא מתכנס. וזה למרות בקשות חוזרות ונשנות שהעברתי בעניין, בכתב ובעל פה. חובתנו כממשלה לפעול למען שרידות הכלכלה בתקופת המלחמה. חלק מרכזי בניצחון שלנו על חמאס זה שמירה על הכלכלה שלנו. חובתנו כלפי בעלי העסקים, המילואימניקים, בני ובנות הזוג שלהם - לסייע להם כדי לנצח את המלחמה הכלכלית. אי-כינוס הקבינט הכלכלי פוגע ביכולת שלנו לפתור בעיות משמעותיות שהביאה המלחמה על הכלכלה הישראלית".

"ראש הממשלה נתניהו הוא זה שמוביל את המאמץ להסרת החסמים כדי להביא עובדים זרים לישראל", קבעו בהודעת מפלגת הליכוד, "בשעה שראש הממשלה נתניהו מוביל את המאמץ המלחמתי נגד לחצים בינלאומיים כבירים, ברקת מצטרף למלעיזים נגד ראש הממשלה נתניהו כדי לקבל חיבוק מהתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully