וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ייפגש היום עם הרב עובדיה יוסף

7.1.2001 / 6:46

מנהיג ש"ס צפוי להודיע על תמיכתו ביו"ר הליכוד לראשות הממשלה; עם זאת, לא מדובר עדיין בתמיכה רשמית של ש"ס; שרון ייפגש מחר גם עם ראשי האופוזיציה ועם האלוף במיל' יוסי פלד

יו"ר הליכוד ומועמד המפלגה לראשות הממשלה, אריאל שרון, ייפגש היום עם מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף. הפגישה תיערך בביתו של הרב בירושלים. הרב צפוי להביע בפגישה את תמיכתו בשרון, אולם עדיין לא מדובר בהודעת התמיכה הרשמית של ש"ס.

מחר ייפגשו ראשי סיעות האופוזיציה עם שרון. יו"ר הליכוד צפוי להיפגש גם עם האלוף במילואים יוסי פלד. בתנועה מעריכים כי גם פלד יצטרף לתומכי שרון.

אתמול אמר שרון כי הוא אינו מתכוון להתעמת עם ראש הממשלה, אהוד ברק, בראיון משותף. הוא הסביר זאת בכך ש"אינו מפחד מעימות עם ברק אך לא יעשה זאת תחת לחץ".

בראיונות לשני ערוצי הטלוויזיה, סירב המועמד לראשות הממשלה לחשוף את תוכניתו המדינית בטענה כי אם יאמר את תוכניתו היא מיד תהפוך לנקודת התחלה במשא ומתן.

שרון, שסירב לאורך השנים ללחוץ את ידו של ערפאת, אמר כי יעשה זאת רק לאחר הסכם והצהרה על סיום הסיכסוך, כיוון ש"ללחיצת יד בין מנהיגים יש משמעות".

יו"ר הליכוד דחה את הטענות לפיהם אינו כשיר להיות ראש ממשלה בעקבות החלטת ועדת כהן, אשר פסלה אותו מלשמש שר ביטחון. "בעקבות מסקנות הוועדה התפטרתי - הוועדה אינה קבעה כי אינני כשיר לתפקיד לעולם". שרון אמר כי כבר ב-82' בזמן המלחמה הציע לצאת מלבנון, והמשיך להציע זאת הרבה לפני ברק.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully