וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל "פוגע במפקדים וביכולות חיזבאללה" - אבל הצפון חוטף 100 טילים ביום

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 16:02

בצל המטחים הכבדים לגליל: דובר צה"ל חשף שורת נתונים המבקשים להראות את הפעילות נגד ארגון הטרור. אלפי מטרות חיזבאללה הותקפו בלבנון בסוריה, ויותר מ-300 מחבלים חוסלו - אבל התוצאה לא משתנה: בצפון חיים בפחד

אלפי מטרות חיזבאללה הותקפו, יותר מ-300 מחבלים חוסלו/דובר צה"ל

בצה"ל מסכמים את הלחימה בגבול הצפוני עד כה - ומעדכנים היום (שני) שבחמשת החודשים האחרונים כ-4,500 מטרות של חיזבאללה הותקפו בשטח לבנון, בהן יותר מ-1,200 - בתקיפות אוויריות. יותר מ-300 מחבלי ארגון הטרור חוסלו ומעל 750 חוסלו - בהם 5 מפקדים בכירים.

מחסני אמצעי לחימה, מבנים צבאיים שיועדו לפעילות התקפית של חיזבאללה ומפקדות מבצעיות בהן שהו מחבלים - אלו רק חלק מהמטרות שהותקפות בלבנון - כך על פי צה"ל. הותקפו עשרות חוליות מחבלים בעת שכיוונו או ביצעו ירי טילי נ"ט ורקטות לעבר מדינת ישראל.

ועם זאת, נתונים אלו מגיעים בצל הירי הבלתי פוסק בצפון. האחרון שבהם - ממש עם פרסום הנתונים, מטח טילים נורה לעבר ראש הנקרה ויישובי הגליל המערבי. כמו כן, טילים ורקטות נורו הבוקר לרמת הגולן - חיזבאללה שחרר לקח אחריות על המטח. על פי הודעת החיזבאללה, הארגון ירה יותר מ-100 רקטות לעבר ישראל בתגובה לתקיפה הישראלית הלילה בבעלבכ שבלבנון.

"אנחנו מודעים היטב לקושי הגדול והמתמשך של תושבי הצפון ומעריכים את החוסן שהתושבים מפגינים. צה"ל מחויב להמשיך ולפעול למציאות ביטחונית טובה ויציבה", נמסר מצה"ל.

המטרות שהותקפו בגבול הצפון, אינפוגרפיקה, 12 במרץ 2024. דובר צה"ל
המטרות שהותקפו בגבול הצפון, אינפוגרפיקה, 12 במרץ 2024/דובר צה"ל
המטרות שהותקפו בגבול הצפון, אינפוגרפיקה, 12 במרץ 2024. דובר צה"ל
המטרות שהותקפו בגבול הצפון, אינפוגרפיקה, 12 במרץ 2024/דובר צה"ל

ב-07:00, אזעקות הופעלו ביישובים עין קיניא, שניר, שאר ישוב, כפר סאלד שבגליל העליון. שישה יירוטים זוהו בשמי הצפון, וכמה נפילות זוהו בשטח פתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully