וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישיונו של האח מרמב"ם אורן חננייב, שהורשע בעבירות מין בילדים, נשלל לצמיתות

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 14:58

משרד הבריאות הגיש את התלונה נגדו ביולי האחרון, אז כבר החל לרצות 18 חודשי מאסר בפועל בעקבות הודאתו והרשעתו במסגרת עסקת טיעון. חננייב נעצר לצד חברו, יעקב דניל, לפני כשנה וחצי, כששניהם נחשדו בעבירות מין חמורות נגד ילדים

בווידאו: 55 חודשי מאסר לפסיכולוג שהורשע בעבירות פדופיליה/יואב איתיאל

רישיונו של האח בבית החולים רמב"ם בחיפה, אורן חננייב, שהורשע בעבירות מין חמורות, נשלל לצמיתות - כך הודיע היום (שלישי) משרד הבריאות. חננייב הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות, הכוללות מעשה מגונה שלא בהסכמה, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, וכן החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

התובע המשמעתי של משרד הבריאות, עו"ד תומר דגני, הגיש בחודש יולי בשנה שעברה קובלנה נגד חננייב. לצד זאת ובמקביל, מרצה חננייב 18 חודשי מאסר בפועל לאחר שהודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, בעבירות מין חמורות.

אורן חננייב תושב קרית ים בן 28, החשוד בביצוע עבירות פדופיליה ועבירות מין תוך ניצול גישתו לחדרי ניתוח בבתי החולים בו הוא מועסק 13 בדצמבר 2022. מתוך לינקדאין, אתר רשמי
אורן חננייב/אתר רשמי, מתוך לינקדאין

חננייב נעצר לצד חברו, יעקב דניל בן ה-35 מרמת גן, שחשוד כי ביצע עבירת מין בתינוקת בת פחות משנה. לפי המשטרה, בחקירה עלה כי ברשותו של דניל נמצאו אלפי סרטים ותמונות בעלי תוכן פדופילי מובהק ובהם תיעוד עבירות מין של בגירים בתינוקות וילדים, וכן התכתבות עניפה בנושאי פדופיליה עם גברים נוספים.

מניתוח ההתכתבויות של דניל, הגיעו החוקרים לחשוד חננייב, עצרו אותו ותפסו את המכשירים הסלולריים והמחשבים שברשותו. בכמה התכתבויות בין השניים נראו שיעקב ממליץ לחננייב על תרופות טשטוש בהן יעשה שימוש כדי להקטין התנגדות אצל ילדים בזמן תקיפה מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully